اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مسئولین اردکان با خانواده شهدا دیدار کردند

به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده معظم شهدا، جمعی از مسئولین اردکان با خانواده شهیدان عباس پورقاسمی، مهدی بهجتی و سردار شهید سید محمود حسینی پور دیدار کردند.

مسئولین اردکان با خانواده شهدا دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، شامگاه سه‌شنبه و به‌منظور تجدید بیعت با آرمان‌های مجاهدان راه حق، جمعی از مسئولین شهرستان اردکان به دیدار خانواده شهیدان عباس پورقاسمی، مهدی بهجتی و سردار شهید سید محمود حسینی پور رفتند.

شرکت‌کنندگان در این برنامه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و همچنین ادامه راه شهدای بزرگوار در راستای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کردند.

در این دیدار، خانواده‌های شهدا به بیان گوشه‌هایی از ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از شهیدان خود پرداختند.

لازم به ذکر است که شهید عباس پورقاسمی فرزند علی‌اصغر در تاریخ 11 اسفندماه سال 1362 در عملیات خیبر به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش با بدرقه باشکوه مردم ولایتمدار اردکان تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد. شهید مهدی بهجتی فرزند حسینعلی نیز در تاریخ 10 بهمن‌ماه سال 1365 در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از تفحص در تاریخ دوم دی‌ماه 1374 با تشییع باشکوه بر روی دستان مردم قدرشناس در گلزار شهدای اردکان به خاک سپرده شد. سردار شهید سید محمود حسینی پور فرزند سید مهدی نیز در تاریخ 29 مردادماه سال 1364 در منطقه جزیره مجنون آسمانی شد و پیکر پاک و مطهرش پس از بدرقه مردم قدرشناس و ولایتمدار اردکان در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

گفتنی است در این برنامه امام‌جمعه، فرماندار، مسئول دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردکان، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از ایثارگران حضور داشتند.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول