اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

بازدید وزیر فرهنگ از تئاتر شهر/ از تماشای نمایش تا بررسی حواشی پیرامون مجموعه

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته با حضور در مجموعه تئاتر شهر ، در جریان تازه ترین اتفاقات و اقدامات انجام شده در تالار و محیط پیرامونی تئاتر شهر قرار گرفت.

بازدید وزیر فرهنگ از تئاتر شهر/ از تماشای نمایش تا بررسی حواشی پیرامون مجموعه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سه شنبه بیست و یکم خرداد ماه با حضور در مجموعه تئاتر شهر همراه با «شهرام کرمی» مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای نمایش «کمیته نان» به کارگردانی لیلی عاج در تالار قشقایی نشست.

صالحی پس از پایان اجرای نمایش با کارگردان و بازیگران نمایش «کمیته نان» دیدار کرده و از آنها به جهت اجرای این اثر نمایشی در تالار قشقایی قدردانی کرد. 

«لیلی عاج» نیز در پایان اجرای این اثر نمایشی ضمن قدردانی از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار قشقایی گفت: آثار نمایشی که با مضامین کارگری روی صحنه می روند همواره نیازمند حمایت هستند و امروز حضور شما عزیزان نشان دهنده این نکته بود که این حمایت ها صورت می گیرد و امیدوارم شرایط به گونه ای هدایت شود که چنین پشتیبانی هایی استمرار پیدا کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قبل از آغاز اجرای نمایش در دیدار کوتاهی که از تئاتر شهر به عمل آورد با «سعید اسدی» مدیر مجموعه تئاتر شهر نیز دیدار کرده و در جریان تازه ترین اقدامات وی و مدیریت اداره کل هنرهای نمایشی پیرامون اتفاقات اخیر محیط پیرامونی تئاتر شهر که طی روزهای گذشته موجب بروز مشکلات  و حاشیه هایی شده بود، قرار گرفت.

صالحی پس از بازدید از عملیات بازسازی و بهسازی تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر با «محمدعلی سلیمانی» مدیر پروژه بازسازی پیرامون جزییات عملیات بازسازی به گفت‌وگو پرداخته و از آنها خواست تا با تلاش هایی که توسط وی و همکارانش در حال انجام است، پروژه بازسازی و بهسازی ماشینری تالار اصلی در وقت مقرر به پایان برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول