اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ثبت نام دانش آموزان مقطع ابتدایی در البرز از شنبه آغاز می شود

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: ثبت نام مقطع ابتدایی دانش آموزان البرزی از هفته آینده آغاز می شود و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

ثبت نام دانش آموزان مقطع ابتدایی در البرز از شنبه آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، محرمعلی الهویی، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: ثبت نام مقطع ابتدایی دانش آموزان البرزی از هفته آینده آغاز می شود و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد؛ برای ثبت نام مقاطع میان پایه، نیازی به حضور اولیای دانش آموزان نیست و این الزام تنها برای مقاطع اول ابتدایی، هفتم و دهم وجود دارد.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: پیش بینی ما بر آن است که سال تحصیلی جدید 46 هزار دانش آموز در پایه اول ابتدایی ثبت نام کنند که این آمار نشان دهنده افزایش یک هزار و 500 نفری دانش آموزان نسبت به سال گذشته است.

الهویی اظهار کرد: بیشترین ثبت نام در شهر کرج صورت می گیرد و نواحی 2، 3 و 4 کرج بیشترین دانش آموز را برای سال تحصیلی جدید ثبت نام می کنند و پس از آن شهرستان ساوجبلاغ، ناحیه 1 کرج، نظرآباد، اشتهارد و طالقان قرار دارند.

انتهای پیام/د/1105/س/1

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول