اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پیش‌بینی برداشت بالغ بر 500 تن گیلاس نوبرانه در طارم

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم از پیش‌بینی برداشت بالغ بر 500 تن گیلاس نوبرانه در شهرستان طارم خبر داد و گفت: برداشت گیلاس تا اواخر تیر‌ماه ادامه دارد.

پیش‌بینی برداشت بالغ بر 500 تن گیلاس نوبرانه در طارم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،  مجتبی اسکندری  ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز برداشت گیلاس از اوایل خردادماه در شهرستان طارم اظهار کرد: در حال حاضر 100 هکتار از مجموع 137 هکتار باغات گیلاس شهرستان طارم بارور بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال از این سطح بالغ بر 500 تن محصول نوبرانه گیلاس برداشت شود.

وی با بیان اینکه بیش‌ترین سطح و تولید گیلاس در شهرستان طارم به روستاهای «شیت»، «ولیدر» و «زاچکان» مربوط می‌شود، افزود: شرایط اقلیمی خاص این روستاها از جمله شب‌های خنک و روزهای گرم با شدت آفتاب بالا باعث شده محصول تولیدی از کیفیت بالایی برخوردار باشد و خریداران بسیاری را از مناطق مختلف به این روستاها بکشاند.

اسکندری خاطرنشان کرد: طبق برآوردهای صورت گرفته امسال بالغ بر 75 میلیارد ریال درآمد از محل برداشت محصول گیلاس عاید 500 بهره‌بردار طارمی می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم تکدانه، شبستری، مشهدی و محلی را از ارقام گیلاس تولیدی در شهرستان طارم برشمرد و عنوان کرد: برداشت گیلاس در این شهرستان تا اواخر تیر‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول