اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بخشی: مسؤولیت‌های بیشتری به بانوان گیلانی در ورزش سپرده می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به پتانسیل بالای بانوان گیلانی در مدیریت ورزشی گفت: عملکرد خیره‌کننده بانوان گیلانی در دو شهرستان آستانه‌ و لاهیجان نشان از توانایی بالای مدیریتی بانوان داشته و مسؤولیت‌های بیشتری به بانوان گیلانی سپرده می‌شود.

بخشی: مسؤولیت‌های بیشتری به بانوان گیلانی در ورزش سپرده می‌شود

مریم بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به موفقیت بانوان گیلانی در سطوح مدیریتی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان پس از قبول مسؤولیت توسط بنده، استفاده از نیروهای جوان و بانوان بوده است، با سپردن ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های آستانه‌اشرفیه و لاهیجان به دو بانوی گیلانی، بخشی از برنامه‌های خود را عملی کردم.

وی با تأکید بر توانایی بالای بانوان گیلانی خاطرنشان کرد: فاطمه قاسمی به‌عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستانه‌اشرفیه و اسلام پرست به‌عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان روندی موفقیت‌آمیز داشته و در مدت حضور کوتاهشان بر این مسند، توانسته‌اند تغییرات مثبتی ایجاد کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه مسؤولیت بیشتری به بانوان گیلانی سپرده می‌شود، افزود: بانوان گیلانی با ارائه طرح‌های خلاقانه و استفاده از ایده‌های نوآورانه می‌توانند نقشی پررنگ در برندسازی ایفا کنند، بانوان خلاق گیلانی در این راه از حمایت و همکاری کارشناسان ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان برخوردار هستند.

بخشی با تأکید بر اطلاع‌رسانی به‌موقع از سوی هیئت‌های ورزشی افزود: رسانه و جراید بازوان توانمند هیئت‌های ورزشی بوده و با اطلاع‌رسانی به‌موقع فعالیت‌های ورزشی توسط روابط عمومی هیئت‌های ورزشی، علاوه بر شفاف‌سازی در هیئت‌های مربوطه، ورزشکاران از انگیزه بالاتری برخوردار می‌شوند.

وی از برگزاری جشنواره ورزش‌های آبی و پروازی گیلان خبر داد و افزود: این رقابت‌ها ششم تیرماه توسط هیئت انجمن‌های ورزشی استان گیلان به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در 30 رشته ورزشی در دو بخش مردان و زنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول