اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

راه اندازی سامانه «نما» جهت ثبت و شناسایی اموال مسروقه در البرز

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از راه اندازی سامانه «نما» در البرز خبر داد و گفت: مالباختگان از طریق این سامانه می توانند اموال مسروقه خود را شناسایی کنند.

راه اندازی سامانه «نما» جهت ثبت و شناسایی اموال مسروقه در البرز

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز از راه اندازی سامانه «نما» در البرز خبر داد و گفت: این سامانه بستری است برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالای مسروقه که مالباختگان به وسیله آن می‌ توانند به صورت مجازی کالاهای کشف شده را رصد کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: پیش از این مالباختگان برای شناسایی اموال خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌ کردند اما اکنون از طریق سامانه نما می‌توانند به راحتی اموال خود را به صورت آنلاین شناسایی کنند.

نادربیگی ادامه داد: در مواردی که مالک اموال کشف شده مشخص نیست یا سارقان قادر به معرفی مالباختگان نیستند، این اموال از طریق سامانه نما در معرض دید عموم قرار می‌گیرند تا صاحبانشان شناسایی شوند.

به گفته وی، کد کالای کشف شده توسط پلیس در این سامانه ثبت می شود؛ مالباختگان نیز برای ورود به سامانه نما ابتدا باید کد ملی خود را وارد کرده و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد کنند تا اصالت کالا مشخص شود.

وی مطرح کرد: مالباختگان می توانند با ورود به سایت پلیس به نشانی www.polic.ir و با مراجعه به قسمت اموال کشف شده مشخصات کالای مسروقه خود را وارد کرده و اقدام به شناسایی آن ها کنند؛ از طریق شماره سریال اموال، مالکان و سارقان شناسایی می‌شوند.

انتهای پیام/د/1105/س/1

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول