اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

توافق اولیه شاهین بوشهر با عبدالله ویسی

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر گفت: این باشگاه با عبدالله ویسی برای هدایت تیم فوتبال بزرگسالان شاهین بوشهر در لیگ برتر به توافق اولیه رسید.

توافق اولیه شاهین بوشهر با عبدالله ویسی

به گزاری خبرگزاری فارس از بوشهر ، سعید مسیگر روز پنجشنبه در جمع با خبرنگاران اظهار داشت: بلافاصله پس از پایان نشست هیات مدیره مذاکرات با عبدالله ویسی انجام و توافق اولیه در این زمینه حاصل شد که نتیجه نهایی نیز به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر  افزود : با توجه به زمان اندک باقی‌مانده مذاکره با بازیکنان مورد نظر و تمرین های تیم نیز به‌زودی با نظر کادر فنی آغاز می‌شود تا شاهین حضوری آبرومندانه در لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: شاهین برای رسیدن به موفقیت نیازمند همدلی و آرامش بیشتری است که امیدواریم با حمایت پیشکسوتان و هواداران این امر مهم محقق شود.

مسیگر در ارتباط با خروجی نخستین نشست هیأت مدیره تیم شاهین بوشهر گفت: در این نشست خداکرم ایزدپناه به عنوان سرپرست تیم بزرگسالان شاهین شهرداری بوشهر تعیین و دو کمیته فنی و اقتصادی نیز در هیأت مدیره تشکیل شد تا امور باشگاه را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول