اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

شبهه و شایعه

صفحه جعلی‌ای که دوست دارد روحانی باشد!

ضدانقلاب پس از فروکش شدن جنجال‌های مربوط به صفحه جعلی‌ای که برخی سلبریتی‌ها از جمله مهناز افشار را به اشتباه انداخته بود، صفحه دیگری را با استفاده از تصاویر روحانیون راه‌اندازی کرده است.

صفحه جعلی‌ای که دوست دارد روحانی باشد!

از شایعه تا واقعیت: این روزها بازار صفحات فیک در فضای مجازی به شدت داغ شده است و دشمنان ایران نیز برای ضربه زدن به دین و انقلاب در این فضا به شدت فعالیت می‌کنند.

به تازگی نیز صفحه‌ای به نام سیدحسن لواسانی در توئیتر ساخته شده است که تصویر یک روحانی جوان را برای خودش انتخاب کرد. و در قسمت معرفی خود(بیو) نوشته است: «یک طلبه ساده، نوه شهید والا مقام حاج یوسف لواسانی، مقلد دو امام، خاک پای دو امام . شاعر، پژوهشگر حوزه و دین».

 

فارغ از اینکه این فرد که خودش را سی معرفی کرده و تصویر پروفایلش تصویر یک روحانی با عمامه‌ای به رنگ سفید است، واقعیت این است که ادمین این صفحه تصویر روحانی‌ای به اسم حسین مودب را به سرقت برده است.


صفحه حسین مودب، تصویرش توسط ضدانقلاب به سرقت رفته است

 

گردانندگان این صفحه توییتری پس از رو شدن دستشان،  تصویر روحانی «سیدی» را برای صفحه خود انتخاب کردند.

 

اما این ترفند آن‌ها هم نتیجه نداد، چرا که تصویر انتخاب شده دوم آن‌ها هم تصویر روحانی شاعر، سید محمد مهدی شفیعی بود.

 

این صفحه به ناچار اسم صفحه فیک را از «سیدحسن لواسانی» به «شیخ حسن لواسانی» تغییر داد و تصویر حجت‌الاسلام محمدقمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی را برای خود انتخاب کرد!

 

این صفحات در وهله اول خودشان را مدافع دین و امام و رهبری نشان می‌دهند ولی در باطن با دفاع بد از دین سعی در خدشه دار کردن ارزش‌ها دارند.

نکته قابل تامل این است که این صفحات از انتشار توییت‌های زیاد خودداری می‌کنند و بیشتر برنامه شان را روی پاسخ به نظرات و یا نظر دادن به توییت‌های دیگران می‌کنند.

 

پیش از این نیز صفحه‌ جعلی‌ای با نام سیدمصطفی حجازی در توییتر با استفاده از تصاویر سیدغفار دریاباری یکی از روحانیون شمال کشور توییتی را علیه حشدالشعبی منتشر کرده بود که منشا قضاوت تعدادی از کاربران از جمله مهناز افشار شده بود.

 

فارس نیز در گزارشی به این صفحات فیک پرداخته بود. (اینجا را کلیک کنید)

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول