اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آسفالت شدن 3 روستای آق‌قلا بعد از گذشت 10 سال

رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی و فرعی راه و شهرسازی استان گلستان از بهره‌مند شدن سه روستای شهرستان آق‌قلا از نعمت آسفالت خبر داد و گفت: بعد از گذشت حدود 10 سال خوشبختانه سه روستای این شهرستان از نعمت آسفالت بهره‌مند شدند.

آسفالت شدن 3 روستای آق‌قلا بعد از گذشت 10 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم جاویدزاده ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از حدود 10 سال پروژه آسفالت در سه روستای «چنسویلی»، «کریم جرجانی» و «منصور جرجانی» شهرستان آق‌قلا پایان یافت و خوشبختانه مردم این روستاها از نعمت آسفالت بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو پروژه روستایی در شهرستان آق‌قلا به بهره‌برداری رسید که پروژه روستای «گامیشلی یلقی» به روستای «قوشجان آباد» شهرستان آق‌قلا به عنوان یکی از این پروژه‌ها است که فاصله روستاهای شرقی شهرستان آق‌قلا را به مرکز استان گلستان هم نزدیک می‌کند.

رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی و فرعی راه و شهرسازی استان گلستان ابراز کرد: بعد از گذشت 10 سال از روند انجام پروژه آسفالت در روستاهای «چنسویلی»، «کریم جرجانی» و «منصور جرجانی» در روز پنج‌شنبه 23 خردادماه جاری به طول 13 کیلومتر پایان یافت و مردم این روستا از راه آسفالت بهره‌مند شدند.

جاویدزاده با بیان اینکه در سال جاری سه کیلومتر از پروژه آسفالت در روستاهای آق‌قلا به اتمام رسید، خاطرنشان کرد: 13 کیلومتر از راه‌های سه روستای روستاهای «چنسویلی»، «کریم جرجانی» و «منصور جرجانی» شهرستان آق‌قلا به بهره‌برداری رسید و این درحالی است که در سال‌های گذشته 10 کیلومتر آن آسفالت و در سال جاری حدود سه کیلومتر پایانی این پروژه نیز آسفالت و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول