اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

آموزش و پژوهش دانشگاه آزاد تفاوتی با دانشگاه های دولتی ندارد

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فعالیت های پژوهشی و آموزشی این دانشگاه بر اساس سیاست کلی نظام آموزش کشور است و میزان کار در این دوبخش همانند دانشگاه های دولتی بوده و تفاوتی ندارد.

آموزش و پژوهش دانشگاه آزاد تفاوتی با دانشگاه های دولتی ندارد

بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت موضوع پژوهش و آموزش در دانشگاه های کشور گفت: مهم ترین مقوله برای مراکز علمی و دانشگاهی کارکرد آموزش و پژوهش است که می تواند در عرض مدت زمان کوتاهی با استفاده از ظرفیت موجود در این دو بخش بسیاری از قفل های کشور را باز کرد.

وی افزود: سبک فعالیت های پژوهشی و آموزشی دانشگاه آزاد در راستای منویات مقام معظم رهبری و نظام آموزش عالی کشور است که در این رابطه باید بگویم اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد افراد نخبه و جزو بهترین رتبه های علمی هستند .

رنجبر با اشاره به اینکه نباید میزان کار اساتید در حوزه آموزش و پژوهش بادیگر دانشگاه ها مقایسه شود، تصریح کرد: روند فعالیت اعضای هیئت علمی همه دانشگاه ها دارای سرعت مطلوبی است و تلاش آنها در یک مسیر انجام می شود که باید بگویم حق الزحمه این افراد نیز براساس مقدار و زمان فعالیت آنها محاسبه می شود.

وی درباره افزایش حقوق اساتید دانشگاه آزاد ادامه داد: مقوله افزایش حقوق اساتید زمان می برد و بدون شک انجام خواهد شد  زیرا باید در مصوبات هیئت امنا تصویب و روند طبیعی خود را طی کند این درحالی است که موضوع افزایش حقوق و معوقات اساتید ذخیره می شود و تا فصل تابستان به طول می انجامد اما جای نگرانی نیست و انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول