اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیروزی‌هایی با رنگ و بوی «غفور» برای تیم ملی والیبال

درخشش امیر غفور در روز پیروزی تیم ملی والیبال برابر روسیه و مشخص شدن شانس تیم‌ها برای قهرمانی در کوپا آمریکا از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.

پیروزی‌هایی با رنگ و بوی «غفور» برای تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 26 خرداد‌ ماه علاوه بر این‌که تیرانداز اصفهانی به تیم ملی دعوت شد، تیم ملی والیبال کشورمان با پیروزی برابر روسیه صدر‌نشین لیگ ملت‌‌ها ماند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 برابر روسیه پیروز شد که در پایان این مسابقه امیر غفور با کسب 17 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن در دیدار مقابل روسیه را به خود اختصاص داد؛ غفور که در 2 دیدار قبلی برابر لهستان و کانادا نیز همین عنوان را کسب کرده بود، به فرد شماره یک تیم ملی تبدیل شده است.

✅ دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی‌پور و احسان پهلوان سه بازیکنی هستند که به دلیل گذراندن خدمت سربازی مجبور شدند از تیم ذوب‌آهن به تراکتورسازی تبریز بیایند؛ خدمت سربازی این بازیکنان در پایان فصل به اتمام رسید و باشگاه ذوب‌آهن نیز حاضر نشد این سه بازیکن را به تراکتورسازی بدهد و به همین دلیل این بازیکنان اکنون به آموزش سربازی فرستاده شده‌اند.

حالا مسؤولان باشگاه تراکتورسازی به این بازیکنان پیشنهاد کرده‌‌اند که برای دریافت راحت کارت پایان خدمت خود بهتر است قراردادشان را با تراکتورسازی تمدید کنند، این در حالی است که این بازیکنان از نظر قانونی بازیکنان تیم ذوب‌آهن محسوب می‌شوند.

✅ اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی پومسه تکواندو آقایان برای حضور در نهمین دوره بازی‌های آسیایی 2019 هنگ کنگ از روز سه‌شنبه 28 خردادماه آغاز می‌شود و شاهین ایسیوند از اصفهان در این اردو حاضر خواهد بود؛ اردوی فوق تا 11 تیرماه در مجموعه ورزشی تختی همدان ادامه خواهد داشت.

✅ 6 تیرانداز در رشته تفنگ تمرینات خود را از اول تیرماه در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی آغاز می‌کنند و این مرحله از اردو تمرینی تیم ملی تفنگ به منظور حضور موفق در رقابت‌های بین المللی پیش رو از یکم تیرماه آغاز می‌شود و تا 21 این ماه ادامه دارد؛ حسین باقری تنها نماینده اصفهان در این اردو خواهد بود.

✅ علی‌رضا معینی از استان اصفهان به همراه 9 وزنه‌بردار از سراسر کشور در این اردو گروه اول حضور دارند، این اردو از امروز تا دوم تیر در کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری واقع در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

✅ تیم کاتاروهای اصفهانی متشکل از زهره میرزاخانیان، مریم کریمی و فاطمه چیذری به همراه 5 تیم از سراسر کشور برای رقابت‌های انتخابی کاتای تیمی بانوان دعوت شدند، این رقابت‌ها از 28 خرداد در سالن کبکانیان تهران برگزار می‌شود.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 در سالن غدیر ارومیه به مصاف روسیه رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20، 26 بر 24 و 25 بر 23 به سود شاگردان کولاکوویچ خاتمه پیدا کرد.

در این بازی ایران 40 امتیاز از اسپک، 3 امتیاز از دفاع روی تور، 5 امتیاز از سرویس مستقیم و 28 امتیاز با اشتباهات روس‌ها به دست آورد؛ همچنین روسیه در این مسابقه 37 امتیاز از اسپک، 6 امتیاز از دفاع روی تور، 2 امتیاز از سرویس مستقیم و 23 امتیاز با اشتباهات تیم ایران به دست آورد.

✅ مسابقات فوتسال زیر 20 سال قهرمانی آسیا از روز جمعه در تبریز سالن پورشریفی در حال برگزاری است؛ در آخرین بازی مرحله گروهی تیم‌های ملی فوتسال زیر 20  ایران و افغانستان به مصاف هم رفتند که ایران توانست افغانستان را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و در مرحله یک چهارم حریف لبنان شد.

✅ رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا چین تایپه در رده سنی جوانان طی روزهای 7 و 8 مرداد ماه برگزار می‌شود و تیم ملی جوانان ایران با سرمربی‌گری محمدرضا حاج یوسف زاده، محمد‌مهدی ذاکری و مختار خورنگ در این دوره از رقابت‌ها شرکت می‌کند و نفرات اعزامی به این مسابقات مشخص شدند.

✅ در ادامه رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا که در شهر توکیو ژاپن جریان دارد، مسابقات تیمی آغاز شد که تیم ملی سابر بانوان ایران متشکل از نجمه سازنجیان، کیانا باقرزاده، پریماه برزگر و فائزه رفیعی به مقام ششم دست یافت.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ کوپا امریکا 2019 با تمام شور و هیجان خود برای انتخاب قهرمان کار خود را آغاز کرده است، کوپا آمریکا 2019 چهل و ششمین دوره مسابقات کوپا آمریکا است که از 14 ژوئن تا 7 ژوئیه در برزیل برگزار می‌شود، شیلی مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است.

بر اساس نظرسنجی صورت گرفته در سایت رسمی مسابقات 48 درصد از هواداران اعتقاد دارند طلایی‌پوشان میزبان قهرمان خواهند شد.

✅ به بهانه صحبت‌های پل پوگبا درباره خروج از منچستریونایتد عملکرد این ستاره فرانسوی در جمع شیاطین سرخ منتشر شده است که نشان می‌دهد این بازیکن فرانسوی بهترین بازیکن فصل منچستری‌ها بوده است؛ وی برترین گلزن منچستر، برترین پاسور، برترین زننده شوت به هدف و ... را در منچستر به ثبت رساند.

✅ مائوریتسیو ساری سرمربی ایتالیایی پس از یک سال از چلسی رفت و به تیم فوتبال یوونتوس پیوست، خروج ساری در شرایطی بود که این تیم از سال 2000، 13 سرمربی به خود دیده است که روی هم آن‌ها 18 جام را بدست آورده‌اند و در این میان ژوزه مورینیو با 8 جام، بیشترین جام را برای این تیم بدست آورده است؛ ساری هم یک جام لیگ اروپا را برای چلسی بدست آورد.

انتهای پیام/63090/ر20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول