اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

سردار رحیمی: به هیچ وجه در بحث امنیت اخلاقی کوتاه نمی‌آییم

فرمانده انتظامی پایتخت، گفت: پلیس به هیچ وجه در بحث امنیت اجتماعی و اخلاقی کوتاه نمی‌آید و با جدیت به تکلیف و وظیفه قانونی خود عمل می‌کند.

سردار رحیمی: به هیچ وجه در بحث امنیت اخلاقی کوتاه نمی‌آییم

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، ملاقات مردمی سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در مقر پلیس امنیت عمومی پایتخت انجام شد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه این ملاقات مردمی در جمع خبرنگاران به مراجعه 550 نفر از شهروندان اشاره و اظهار داشت: بالغ بر 90 درصد درخواست‌های مردمی در حوزه امنیت اخلاقی و اجرای طرح ناظر بوده است. 

فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام این مطلب که 70 درصد مراجعه‌کنندگان مرد و 30 درصد زن بوده‌اند به عملکرد پلیس در حوزه امنیت اخلاقی اشاره و تصریح کرد:  همان پلیسی که برای دستگیری سارقان،‌ مجرمان و بر هم زنندگان نظم و امنیت شب و روز نمی‌شناسند برای ایجاد نظم،‌ امنیت و انضباط اجتماعی و اخلاقی تلاش می‌کند چرا که امنیت ابعاد مختلفی دارد از جمله امنیت روانی،‌ اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و اگر یک بخش از امنیت تامین نشود امنیت کل جامعه تکمیل نخواهد شد. 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت با تاکید بر این مطلب که نگاه پلیس همه‌جانبه است و پلیس تهران با تمام توان کمترین وقوع سرقت در کشور و بالاترین میزان کشف جرم را داشته است، اعلام کرد: پلیس به هیچ و جه در بحث امنیت اجتماعی و اخلاقی کوتاه نخواهد آمد چرا که تکلیف و وظیفه پلیس است و پلیس به عنوان نماینده مردم و مجری قانون در عرصه امنیت اخلاقی جامعه وارد شده است. 

سردار رحیمی گفت: نگاه ما یکجانبه نیست و در همه ابعاد امنیتی جامعه برنامه داریم از جمله جرائم خشن و پیچیده و باندی تا امنیت اخلاقی و انضباط اجتماعی. 

وی ادامه داد: روسای پلیس‌های تخصصی هم اکنون در این ملاقات مردمی حضور دارند و با کمال رأفت، رحمت و محبت با مردم برخورد می‌کنند. 

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: 10 درصد دیگر مشکلات مردم مربوط به پرونده‌هایی درخصوص اقدامات کلانتری‌ها، پلیس‌ آ‌گاهی، پلیس اماکن و دیگر پلیس‌‌های تخصصی بود که با کمال احترام و ادب با مراجعه‌کنندگان برخورد شد. 

وی گفت: قرار بود ملاقات مردمی در مرکز 197 برقرار شود اما با توجه به حجم مراجعات شهروندان مکان ملاقات به مرکز پلیس امنیت اخلاقی ارجاع شد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول