اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ضرورت مدیریت مصرف برق در بحرانی‌ترین روز از گلستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های اداره‌کل هواشناسی استان گلستان امروز شاهد دمای بیش از 40 درجه سانتیگراد بالای صفر در سطح استان گلستان خواهیم بود و شهروندان گلستانی در راستای مدیریت مصرف برق در این روز بحرانی با شرکت برق همکاری لازم را داشته باشند.

ضرورت مدیریت مصرف برق در بحرانی‌ترین روز از گلستان

علی‌اکبر نصیری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به گرم شدن هوای استان گلستان نیاز مصرفی برق شهروندان گلستان بسیار بالا خواهد رفت که قطعا دچار مشکل خواهیم شد و امروز در کل کشور دچار مشکل هستیم و تمام ارکان برق در این زمینه بسیج شدند تا مدیریت مصرف برق را از ساعت 13 الی 17 بعدازظهر انجام دهند.

وی تصریح کرد: این روزها شاهد هوای گرمی در سطح استان گلستان بودیم و گرما به مرز 40 درجه سانتیگراد بالای صفر در استان رسید و براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی استان گلستان نیز امروز شاهد هوای گرمی در سطح استان گلستان خواهیم بود و از مرز 40 درجه نیز خواهیم گذشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان ابراز کرد: اگر شهروندان امروز را با ما همکاری کنند سعی می‌کنیم تا پایان تابستان قطعی برق نداشته باشیم.

نصیری امروز را یک روز بحرانی خواند و خاطرنشان کرد: در صورتی که مشکلی در صنعت برق پیش بیاید ممکن است تاثیر آن را در تمام مدت تابستان متوجه ما باشد که ضروری است در ساعات اوج مصرف برق از استفاده کولرهای گازی پرهیز کنیم و آنها را در ساعات اوج مصرف از مدار خارج کنیم و آن را روی درجه 24 الی 26 قرار دهند.

وی تصریح کرد: شهروندان گلستانی در ساعات اوج مصرف از پنکه به جای کولر استفاده کنند، اذعان کرد: از لوازم غیرضروری همانند جاروبرقی، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و غیره در ساعات اوج مصرف برق استفاده نکنند.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول