اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

تسلا دادن غیرمتعارف بنیاد شهید/ واکر را برگردانید!

خواهر شهیدان خباز گفت: روزی که به بنیاد شهید منطقه ۱۵ رفتیم گفتند حالا که مادرتان فوت کرده واکر را برگردانید چون پولش را از ما گرفته بودید.

تسلا دادن غیرمتعارف بنیاد شهید/ واکر را برگردانید!

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مادر شهیدان سید حمید رضا و سید اصغر خبازی ۱۲ خرداد پس از سالها دوری و فراغ فرزندانش به دیدار آنها رفت. پس از فوت این مادر شهیدان، خانواده خباز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گلایه‌مندی خود را از رفتار نامتعارف بنیاد شهید منطقه ۱۵ ابراز کردند که در ادامه موضوع را از زبان خواهر شهیدان خباز خواهید خواند.

روزی که مادرم فوت کردند طبق روال به واحد فرهنگی بنیاد شهید اعلام کردیم که مادرمان به رحمت خدا رفتند. اما دریغ از اینکه یک نفر از بنیاد به منزل ما بیاید یا حتی فوت ایشان را اعلام کنند. بعد از مراسم هفتم که مراجعه کردیم گفتند ما فکر کردیم پول می‌خواهید. این حرف بسیار سخیف است.گفتیم بحث پول نبود بحث احترام به خانواده شهدا و مادر دو شهید و یک جانباز است. 

بنیاد یک نهادی است که متولی خانواده شهداست و مستقیما وظیفه رسیدگی به خانواده شهدا را دارد. با آن بودجه کلان، اگر مسائلی را مطرح کنم که در خصوص تسهیلات دادن چه برخوردی می‌کنند واقعا خنده‌تان می‌گیرد. 

مثلا ما سال ۸۰ برای مادرم واکر گرفتیم و در این ۱۸ سال مستهلک شده البته همچنان پدرم از آن استفاده می‌کند. آن روز که به بنیاد شهید منطقه ۱۵ رفتیم گفتند حالا که مادرتان فوت کرده واکر را برگردانید چون پولش را از ما گرفته بودید. 

البته رییس بنیاد شهید منطقه بعد از اطلاع از موضوع عذرخواهی کرد اما واقعا بحث عذرخواهی از خانواده ما مطرح نیست. اصل موضوع که احترام به خانواده شهداست مورد نظر است. آنها کوچکترین همدردی با ما نکردند. 

حتی دو هفته قبل از فوت مادرم درخواست تشک مواج از بنیاد دادیم گفتند نداریم خودتان تهیه کنید. بعد که مادرم فوت کردند بنیاد گفت اگر می‌خواهید پولش را بدهیم، باید تشک را تحویل ما بدهید. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول