اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کنگره ملی 5400 شهید کردستان/كنگره‌اي با بركات بسيار

طَي چند ماه اخير و با نزديك شدن به اجلاسيه نهايي كنگره ملي ٥٤٠٠ شهيد والامقام كردستاني شاهد به ثمر نشستن اهداف و برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در اين خصوص هستيم كه مردم اين استان را از بركات بسيار خوبش بهره‌مند نموده است.

کنگره ملی 5400 شهید کردستان/كنگره‌اي با بركات بسيار

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کردستان در واپسین روزهای بهار ٩٨ میزبان اجلاسیه نهایی کنگره ملی ٥٤٠٠ شهید والامقام خود خواهد بود و نتیجه سال ها برنامه‌ریزی و تلاش تیمی در راستای پاسداشت یاد و نام شهدای استان در روز ٣٠ خردادماه به منصه ظهور خواهد رسید.

اگر از منظر رسانه‌ای به کنگره ملی ٥٤٠٠ شهید کردستان بنگریم به این مهم می‌رسیم که تا به حال در استان کردستان هیچ سابقه رسانه‌ای نداریم که همه مطبوعات، رسانه‌ها و فعالیت‌های رسانه‌ای به صورت منسجم و آن هم برای چندین سال متوالی در خصوص یک سوژه خبری دست به قلم برده باشند.

همچنین موج رسانه‌ای که اجلاسیه‌های شهرستانی، نشست‌ها و جلسات تخصصی، جشنواره‌ها، گردهمایی‌ها و مسابقات ویژه این کنگره در سطح استان و سطح ملی راه انداختند موجب شد که نگاه ها به استان مرزی کردستان جلب شود و بسیاری از مسئولان و تصمیم‌گیران ارشد کشوری به استان مراجعت کرده و روند توسعه استان در برخی حوزه‌ها شتاب گیرد.

ورزشگاه ٦هزار نفری ٢٢ گولان سنندج به عنوان بزرگترین پروژه سرپوشیده استان کردستان از جمله پروژه‌های مهم عمرانی و زیربنایی این استان مرزی بود که به برکت برگزاری کنگره ملی ٥٤٠٠ شهید استان در روند ساخت و تکمیل‌شدن آن شتاب گرفت و این پروژه مهم هم اکنون تکمیل شده و برکت خون شهدا به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان کمک شایان توجهی خواهد کرد.

اعتماد به هنرمندان مجسمه‌ساز، تصویرساز، گرافیست، نقاش و شاخه‌های مختلف هنرهای تجسمی در استان از دیگر برکات این کنگره بود که در کنار خلق آثار فاخر هنری با محوریت شهدای گرانقدر و مزین کردن اماکن عمومی موجب شد که استعدادهای جوان بسیاری در سطح استان در مسیر هنر متعهد و انقلابی کشف شود که بدون شک می‌توان با تکیه بر توانمندی این هنرمندان در راستای فرهنگ‌سازی و نهادینه‌کردن ارزش‌های دینی و انقلابی در طول سال بهره گرفت.

اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان‌های ده‌گانه استان، دلجویی و دیدار با چندین هزار نفر از خانواده‌های معزز شهدا، رسیدگی به مناطق عروج شهدا، تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در مناطق روستایی و دورافتاده استان از دیگر برکات کنگره ملی ٥٤٠٠ شهید والامقام کردستانی برای مردمان این خطه است.

بدون شک برکات این رویداد بزرگ ملی و ارزشی تنها به زمان اجرای آن ختم نشده و تا ماه‌ها و سال‌ها پس از برگزاری این کنگره شاهد زنجیره‌ای خدمات و برکات در جای جای استان خواهیم بود.

امید است مدیران و تصمیم‌گیران کردستانی با الگو قراردادن این رویداد بزرگ فرهنگی و ارزشی اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری رویدادها و برنامه‌هایی در تراز این کنگره نمایند.

انتهای پیام/٧٦/٢٣٣٠

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول