اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

عضوگیری از میان جوانان در انجمن مدیریت پروژه

رئیس هیأت مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران گفت: در سال ۹۷ برای تزریق خون تازه در رگ انجمن مدیریت پروژه اقدام به جذب جوانان کردیم.

عضوگیری از میان جوانان در انجمن مدیریت پروژه

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران در هشتمین جشنواره مدیریت پروژه ایران گفت: انجمن مدیریت پروژه متعلق به خانواده بزرگ مدیران پروژه های سراسر کشور است.

وی افزود: بعد از مدت کوتاهی گذشت از حیات این انجمن خوشحالیم که بگوییم انجمن در مسیر خودش که همان ارتقای سطح کیفی پروژه هاست در حال حرکت است.

سعید محمد گفت: در این انجمن ۵ کمیته و ۳ بخش مدیریتی فعالیت میکنند که برای مثال در بحث کمیته آموزش اقدام به شناسایی ضرورت های آموزش و تربیت کارشناسان خبره در حوزه برنامه ریزی اجرای پروژه ها کردیم.

وی خاطرنشان کرد: از اساتید حوزه های متعدد در امر مدیریت پروژه پس از شناسایی دعوت شد تا برای آموزش کارشناسان برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران گفت: انجمن مدیریت پروژه فعالیت های خود را به سطح کشور گسترش داده و در شاخه اصلی اصفهان و شمال غرب و جنوب اقدام به فعالیت کردیم.

سعید محمد یکی دیگر از اقدامات و دستاوردهای سال گذشته انجمن را ایجاد شبکه اعضای جوان برشمرد و گفت: احساس کردیم که باید با توجه به افزایش سن اعضای انجمن خون جدیدی باید به رگ های انجمن تزریق شود.

وی افزود پس از جذب اعضای جوان برای ارتقای سطح دانش و مهارت این عزیزان ۴ جشنواره و مسابقه علمی و پژوهشی برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول