اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

امروز کشور با تنگناهای اقتصادی مواجه است

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه امروز کشور با تنگناهای اقتصادی مواجه است و مشکلات فراوان اقتصادی در کشور وجود دارد.

امروز کشور با تنگناهای اقتصادی مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا ابراهیمی شامگاه چهارشنبه در نخستین جشنواره فرهنگی هنری بهار روستا و عشایر «ایران من- گلستان شاد» که با حضور  رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روستای «مرزبُن» آزادشهر برگزاری شد، اظهار کرد: جشنواره‎ها در کشور نقطه تلاقی و شناخت فرهنگ‎ها، اقوام مختلف و آداب و رسوم مختلف با یکدیگر هستند.

وی ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره‎هایی اقدام ارزشمندی است و حضور مردم در کنار یکدیگر زمینه همدلی را فراهم می‎کند.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز کشور با تنگناهای اقتصادی  مواجه است و مشکلات فراوان اقتصادی در کشور وجود دارد، اذعان کرد: امروز مردان و زنان این روستا فارغ از مشکلات معیشتی در کنار یکدیگر جمع شدند و نخستین جشنواره فرهنگی هنری بهار روستا و عشایر را برگزار کردند که جای قدردانی دارد.

ابراهیمی بیان کرد: در روستای مرزبن 4 هزار مترمربع آسفالت معابر روستایی انجام شده و آب‎بندان این روستا در حال کار است، همچنین پنج ترانس برق و جابه‎جایی تیرهای برق در این روستا به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسؤولان انجام شده است.

فرماندار آزادشهر نیز در این مراسم اظهار کرد: آزادشهر زیباشهری است که اقوام ایران زمین را در سایه وحدتی کم‎نظیر گرد هم جمع آورده است و با وجود 235 شهید گرانقدر همچون ستاره‎ای می‎درخشد.

سیدرسول حسینی، روستای تاریخی فارسیان، زعفران وامنان، گل محمدی و گیاهان دارویی و بزرگترین باغ گل نرگش خصوصی کشور را از جمله جاذبه‎های شهرستان آزادشهر برشمرد و افزود: امروز روستای مرزبن شناسایی و معرفی بخشی از ظرفیت‎ها و توانمندی‎های شهرستان آزادشهر را برعهده گرفته است.

وی بر لزوم اشتغال پایدار از طریق گردشگری روستایی و بوم‎گردی‎ها تأکید کرد و یادآور شد: با برگزاری این قبیل جشنواره‎ها درصدد هستیم در افزایش نشاط اجتماعی و ایجاد امید نقش بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول