اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لزوم بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های هرمزگان برای برگزاری باشکوه انتخابات

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان بر لزوم بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های هرمزگان برای برگزاری باشکوه انتخابات تاکید کرد.

لزوم بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های هرمزگان برای برگزاری باشکوه انتخابات

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس میرزاد صبح امروز در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و ستاد مرکزی حوزه بندرعباس با اشاره به اینکه این جلسات برای احصاء نیازها و کمبودها برگزار می‌شود یادآور شد: به دنبال هم‌افزایی هرچه بیشتر برای برگزاری انتخابات پر شور هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در بحث انتخابات با دو عنصر مواجه هستیم افزود: رای دهندگان و انتخاب شوندگان دو رکن اصلی هستند که باید با دقت با هر دو عنصر ارتباط برقرار کنیم.

 رئیس ستاد انتخابات استان مردم را به عنوان رکن اصلی در انتخابات برشمرد و گفت: عنصر دوم بحث انتخابات، انتخاب شوندگان هستند که باید با نامزدها به شکلی ارتباط برقرار شود که کمترین شائبه ای ایجاد نشود.

میرزاد به وظایف هیئت نظارت اشاره و تصریح کرد: کار اصلی هیئت نظارت، مراقبت از انتخابات است و این می‌تواند به برگزاری انتخابات سالم کمک شایانی به ما بکند و ما هم وظیفه داریم که هیئت نظارت را بازوان خود در اجرای انتخابات بدانیم.

 وی برگزاری جلسه انتخابات شهرستانی را یکی از موضوعات مهم برشمر و اظهار کرد: فرمانداران باید هرچه زودتر این جلسات را برگزار کنند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری برنامه‌ریزی برای تامین تجهیزات مورد نیاز، برقراری ارتباط مناسب با نمایندگان و نامزدها، بررسی تجهیزات مخابراتی و زیرساخت‌های شعبه انتخاباتی، از بین بردن تنش‌های احتمالی و بسیج کردن عمومی امکانات و دستگاه‌های دولتی در همه زمینه‌ها را از وظایف مهم فرمانداران ذکر کرد و یادآور شد: استفاده از نیروهای توانمند، پرتلاش و کوشا و تعامل با عوامل انتظامی جهت تامین امنیت انتخابات از دیگر وظایف فرمانداران است.

میرزاد با تأکید بر اینکه از هم اکنون با رصد کردن فضای موجود اجازه ندهید تخلف انتخاباتی انجام شود گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد جدی انجام تا از تکرار آن جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه به بافت سیاسی، قومیتی و مذهبی نگاه ویژه‌ای داشته باشید تا مردم بتوانند حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند افزود: مدیریت فضای مجازی نیز باید به درستی انجام شود تا هجمه‌هایی که احتمالاً وارد می‌شود به درستی شناسایی و خنثی شود.

 رئیس ستاد انتخابات استان در پایان خاطرنشان کرد: باید همه دست به دست هم بدهیم تا انتخابات عاری از خطا و اشتباه و با بی‌طرفی کامل و سالم برگزار کنیم.

انتهای پیام/88049

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول