اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

قوانین و آیین‌نامه‌های گمرک باید باتوجه به شرایط تحریم اصلاح شوند

استاندار کرمانشاه گفت: قوانین و آیین‌نامه‌های گمرک باید باتوجه به شرایط تحریم اصلاح شوند تا ما بتوانیم از فرصت مرزهای مبادلاتی برای کاهش مشکلات اقتصادی کشور استفاده کنیم.

قوانین و آیین‌نامه‌های گمرک باید باتوجه به شرایط تحریم اصلاح شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با نخبگان و چهره‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، هنری، ادبی و رسانه‌ای استان که با حضور جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: نخبگان و چهره‌های که در این نشست هم‌‌اندیشی حاضر شده‌اند از طیف‌ها و گروه‌های متنوع سیاسی، قومی، مذهبی، آیینی و همچنین از چهره‌های فرهنگی، اقتصادی، صنفی و رسانه ای شناخته شده هستند.

استاندار کرمانشاه گفت: این جمع در واقع می‌تواند مصداق تجلی وحدت و نماد همبستگی باشد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: اگر‌ همه به سهم خود برای توسعه و آبادانی کشور تلاش کنیم‌؛ می‌توانیم‌ موانع بسیاری را از مسیر توسعه و آبادانی کشور برداریم.

وی با بان اینکه مطالبات ملی و استانی مشخص شده است، افزود: مطالبات و مباحث مطرح شده در این نشست هم‌اندیشی جمع بندی می شود و در 2 بعد استانی و ملی آن‌ها را دنبال خواهیم کرد.

بازوند ادامه داد: آمریکا مانند یک تروریست اقتصادی منابع مالی ما را مسدود می‌کند ولی با وجود همه این فشارهای ظالمانه مردم ایران راه مقاومت را برگزیده‌اند.

وی تصریح کرد: قوانین و آیین نامه‌های گمرک باید باتوجه به شرایط تحریم اصلاح شوند تا ما بتوانیم از فرصت مرزهای مبادلاتی برای کاهش مشکلات اقتصادی کشور استفاده کنیم.

بازوند گفت: در زمان جنگ تحمیلی، هشت سال فرصت توسعه از کرمانشاه گرفته شده و بنابراین مدیران ملی باید با نگاهی ویژه توسعه این منطقه را دنبال کنند، در بحران زلزله این عزم ملی سبب شد از تهدید یک فرصت بسازیم ک باید این نگاه در عرصه اقتصادی هم دنبال شود.

این مقام عالی دولت در استان کرمانشاه با اشاره به سیل فروردین‌ماه در استان،گفت: آغاز سال را با شرایط بارندگی‌ها سخت و زیان‌آور شروع کردیم، اما خوشبختانه علاوه بر بارآوردن خسارت‌هایی سبب شد کشاورزان 20 درصد اضافه برداشت داشته باشند.

وی سال 98 را سال رویدادها و همایش‌های بزرگ دانست و افزود: با پیگیری‌های مداومی که طی 2 ساله اخیر صورت گرفت خوشبختانه امتیاز میزبانی رویداد بین‌المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی به کرمانشاه رسیده این همایش می‌تواند چهره زیبای این استان را به مردم دنیا معرفی کند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول