اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سرنوشت تمام متجاوزان همچون پهپاد جاسوسی آمریکا خواهد بود

امام جمعه شهرستان قشم گفت: سرنوشت تمام متجاوزان به مرزهای ایران اسلامی همچون پهپاد جاسوسی آمریکا خواهد بود.

سرنوشت تمام متجاوزان همچون پهپاد جاسوسی آمریکا خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: شهید چمران دانشمند و نابغه‌ای متعهد، روشنفکر، دین‌مدار، با بصیرت و ولایتمدار بود.

وی با گرامیداشت روز بسیج اساتید، افزود: شهید چمران الگویی جامع برای اساتید است و حاصل دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران باید شخصیت‌هایی همچون این شهید والامقام باشد.

امام جمعه شهرستان قشم بیان کرد: فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ‌می‌بایست همچون شهید چمران از نظر علمی-تخصصی در اوج باشند و به‌عنوان سربازان ولایت در عرصه‌های مورد نیاز به ویژه خدمت خالصانه به محرومان ایفای نقش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: دستگاه قضایی مبارزه قاطع با قاچاق، فساد اداری-اقتصادی و مقابله با اختلالگران نظم و امنیت کشور را به درستی در اولویت قرار داده و در این مسیر از حمایت قاطع ملت برخوردار است.

وی با اشاره به استمرار بازتاب گسترده بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن، اضافه کرد: کلام ولی امر مسلمین جهان در روح مستضعفین جهان غرور، افتخار و امید آفرید.

امام جمعه شهرستان قشم اظهار نظر یکی از نخبگان ژاپنی در خصوص این دیدار را یادآور شد و ابراز داشت: اذعان غیرمسلمانان به صلابت، اقتدار، شجاعت، قاطعیت و بصیرت رهبری موجب افتخار جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را حاوی پیامی صریح و قاطع دانست و بیان کرد: دشمنان بدانند این سرنوشتی است برای تمام آنانی که چشم طمع و تجاوز به حریم ایران اسلامی دوخته‌اند.

وی افزود: عبور متجاوزانه از مرزهای زمینی، دریایی و هوایی جمهوری اسلامی ایران برگشت ناپذیر است و ما در حراست از کیان خود با هیچ کس تعارف نداریم.

امام جمعه شهرستان قشم در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه نقش قوه قضائیه در حل مسائل کشور را ارزنده دانست و گفت: اهتمام قوه قضائیه در پیشگیری از جرم ارزنده است و اقدامات فرهنگی بخش بزرگی از حوزه پیشگیری را شامل می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم توجه بیش از پیش به بودجه امورات فرهنگی کشور را خواستار شد و اظهار داشت: مهیاسازی امکانات متناسب با نیازهای نسل جوان در راستای تقویت مسجد محوری، اقدامی است با کمترین هزینه و بیشترین کارایی که اثرات آن تسهیل‌گر و کاهش دهند هزینه اقدام در سایر حوزه‌ها است.

انتهای پیام/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول