اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

فارس من/ هرسال دستمزد اساتید دانشگاهی افزایش دارد / کاهش حق الزحمه اساتید را تکذیب می کنم

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: انتقاد درباره اینکه حق الزحمه اساتید پیام‌نور کم شده است به هیچ وجه درست نیست و این موضوع تکذیب می شود چراکه هر سال حق الزحمه اساتید افزایش داشته است.

فارس من/ هرسال دستمزد اساتید دانشگاهی افزایش دارد / کاهش حق الزحمه اساتید را تکذیب می کنم

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه ‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری فارس این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « حق الزحمه اساتید پیام‌نور کم شده است » را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان دانشگاه پیام نور شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس بر حسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

امیر حسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: باید به این نکته اشاره کنم که تا کنون در هیچ سالی در دانشگاه پیام نورحق الزحمه اساتید با کاهش روبرو نبوده است، این در حالی است که براساس مصوبه هیئت امنا و شورای آموزش عالی هر سال به میزان دستمزد اساتید اضافه می شود.

وی افزود: اساتیدی که فکر می کنند حق الزحمه آنها کاهش داشته است به قسمت اداری دانشگاه خود مراجعه کرده و موضوع را عنوان کنند تا مسئول مربوطه به بررسی مبلغ دستمزد آنها بپردازد.

یوسفی خواه  ادامه داد: اگر ما بخواهیم حق الزحمه اساتید را کاهش دهیم باید براساس مصوبه قانونی این اتفاق انجام شود این در حالی است که چنین موضوعی از نظر ما مردود است .

وی در پایان ادامه داد: اگر به صورتی انفرادی دستمزد استاد دانشگاهی کاهش یافته است باید به مدیر مالی واحد دانشگاهی خود مراجعه و موضوع را پیگیری کند چراکه به صورت کلی چنین اتفاقی تا کنون رخ نداده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول