اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شکوفایی ظرفیت‌های معدنی سراسر هرمزگان در دستور کار قرار گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: شکوفایی ظرفیت‌های معدنی سراسر استان به ویژه شهرستان بشاگرد برای بهبود اشتغال، افزایش تولید و درآمدزایی با جدیت دنبال شود.

شکوفایی ظرفیت‌های معدنی سراسر هرمزگان در دستور کار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج حیدری صبح امروز در جلسه شورای معادن استان هرمزگان با اشاره به اهمیت شکوفاسازی ظرفیت‌های معدنی استان در راستای ایجاد اشتغال و افزایش تولید اظهار داشت: معادن یکی از ظرفیت‌های مهم استان هرمزگان است که تقریبا سراسر استان از این نعمت خدادادی برخوردار است.

وی در همین رابطه افزود: از ظرفیت‌های معدنی استان باید نهایت بهره‌برداری در راستای افزایش اشتغال‌زایی، تولید و درآمدزایی برای مناطق مختلف استان در شرق، غرب، شمال و مرکز  استان را برد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر شکوفاسازی ظرفیت‌های معدنی در شرق استان، بیان کرد: بهره‌برداری از ظرفیت‌های معدنی در شرق هرمزگان  به ویژه شهرستان بشاگرد بهترین راهکار برای توسعه این شهرستان، افزایش تولید و بهبود وضعیت  اشتغال بشاگرد است که باید به صورت ویژه در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار گیرد زیرا راه توسعه بشاگرد در کنار سایر فعالیت‌ها شکوفایی ظرفیت‌های معدنی آن است.                                              

حیدری در همین رابطه بیان کرد: شکوفایی ظرفیت‌های معدنی در شهرستان بشاگرد علاوه بر تسریع در روند توسعه این شهرستان باعث ماندگاری جمعیت در این شهرستان و رونق تولید و اشتغال در بشاگرد می‌شود.

وی در همین رابطه گفت: سازمان صنعت معدن و تجارت به همراه سایر دستگاه‌های مسؤول استان شکوفایی ظرفیت‌های معدنی تمامی نقاط استان به ویژه شهرستان بشاگرد را را  در دستور کار خود قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: در کنار بهره‌برداری از ظرفیت‌های معدنی استان برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال حفظ محیط طبیعی و محیط زیست مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/88037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول