اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

لزوم فرهنگ‌سازی درزمینهٔ کاهش مصرف غیرضروری آب

فرماندار اردکان با اشاره به آغاز فصل تابستان و افزایش مصرف آب گفت: فرهنگ‌سازی درزمینهٔ کاهش مصرف غیرضروری آب باید در اولویت قرار گیرد.

لزوم فرهنگ‌سازی درزمینهٔ کاهش مصرف غیرضروری آب

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد، داود مخلصی به‌عنوان مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان اردکان معرفی شد.

فرمانداری اردکان در این برنامه گفت: وجود چاه‌هایی با EC بالا و احتمال آلودگی آن‌ها، شهرستان‌های استان را ناگزیر به استفاده از شیرهای برداشت کرده است.

وی، ورود بخش خصوصی به حوزه مدیریت و بازگردانی فاضلاب را مثبت ارزیابی کرد و با انتقاد از عدم اطلاع‌رسانی به‌جا و مناسب اظهار داشت: در مرحله کنونی باید وصل انشعابات و رساندن طرح فاضلاب شهری به دبی مناسب با جدیت دنبال شود.

بهروز شهابی زاد در پایان از مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان خواست با توجه به آغاز فصل تابستان که مصرف آب افزایش می‌یابد؛ فرهنگ‌سازی در بین مردم و مسئولان و کاهش مصارف غیرضروری در اولویت قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان نیز در این نشست گفت: جابه‌جایی مسئولان، برای حفظ انگیزه و بهره‌گیری از توان فکری و عملی نیروهای جدید ضروری است.

علی اسلامی با اشاره به تجربه موفق شهر اردکان در تأمین آب از طریق شیرهای مستقیم برداشت افزود: این طرح در شهرهای دیگر استان نیز اجرایی می‌شود.

وی بابیان اینکه بسیاری از منابع آبی اردکان ممکن است در آستانه آلودگی قرار بگیرد، تصریح کرد: در این شرایط باید برای مصارف شرب و بهداشت، از آب انتقالی استفاده شود.

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت آبفای استان یزد در پایان، تکمیل اجرای طرح فاضلاب شهری اردکان را ضروری دانست و از داود مخلصی خواست این مسئله را با جدیت بیشتری دنبال کند.

گفتنی است که در پایان این مراسم از تلاش‌ها و خدمات رضا چهر آزاد مدیر سابق آب و فاضلاب شهرستان اردکان قدردانی شد.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول