اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ثبت نام دوره جدید مباحث مهدویت در بوشهر آغاز شد

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان بوشهر از آغاز ثبت نام دوره جدید مهدویت در بوشهر خبر داد.

ثبت نام دوره جدید مباحث مهدویت  در بوشهر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد دهباشی امروز در جمع خبرنگاران آغاز دوره جدید آموزش مباحث مهدویت در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این دوره  تا روز چهارشنبه 4 تیرماه از ساعت  9 لغایت 12 می توانند جهت ثبت نام با در دست داشتن مدارک خود شامل دو قطعه عکس، کپی شناسنامه و یک عدد پوشه آبی رنگ به مرکز تخصصی مهدویت استان بوشهر واقع در طبقه فوقانی مصلی جمعه بوشهر جنب دفتر عقد و ازدواج صداقت مراجعه نمایند.

 مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان بوشهر ادامه داد: علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند با شماره 33341441 تماس حاصل نمایند و شرکت در دوره های آموزشی مهدویت برای تمام اقشار جامعه آزاد می‌باشد.

وی گفت: این دوره آموزشی از روز پنجشنبه 5 تیرماه از ساعت 8/30 صبح در پردیس کارآفرینی نخبگان واقع در خیابان شهید عاشوری روبروی مسجد قران برگزار می‌شود.

 مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان بوشهر گفت: وجود امام بالاترین نعمت الهی است که ما هرچقدر شناختمان از این نعمت بیشتر باشد بهتر می‌توانیم از این نعمت بهره مند شویم.

دهباشی افزود: بر اساس روایات، معرفت به امام و جایگاه امام و حقوقی که امام به گردن ما دارند بسیار حائز اهمیت است که در نحوه زندگی دنیوی و اخروی ما تاثیرگذار است.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان بوشهر زندگی بدون امام را زندگی بی هویتی نامید و افزود: کسانی که در زندگیشان امام وجود ندارد دچار افسردگی و پوچی می‌شوند و همین برای عذاب دنیائی آنان کفایت می‌کند ولی آنانی که زندگی خود را امام محور قرار داده‌اند از زندگی با همه مشکلاتش لذت می‌برند چرا که آنان در پرتو تعالیم سبک زندگی مهدوی مشکلات زندگی را به بهترین وجه مدیریت کرده و مشکلات را تبدیل به فرصتی برای لذت بردن از زندگی می کنند،که برای این مهم کسب معارف مهدوی لازم و ضروری است.

وی با بیان ضرورت فراگیری علوم دینی از کارشناسان مربوطه اذعان داشت: برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و یا انحرافات احتمالی، علاقمندان بایستی به مراکز معتبر برای آشنائی با امام خود مراجعه کنند و بنیاد فرهنگی مهدی موعود که در سطح استان و کشور با هدایت عالمان دینی به این مهم اهتمام می ورزند بهترین محل رجوع عاشقان اهل بیت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول