اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تشریح برنامه‌های هفته «بازخوانی حقوق بشر آمریکایی» در شیراز

برنامه‌های هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» در شیراز اعلام شد.

تشریح برنامه‌های هفته «بازخوانی حقوق بشر آمریکایی» در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام محمد رضایی ظهر امروز در نشست خبری با اعلام برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در استان، اظهار داشت: این هفته فرصتی مغتنم برای افشاگری چهره واقعی قدرت‌های استکباری مدعی حقوق بشر است.

وی افزود: متاسفانه آمریکای جنایتکار که خود بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است دم از حقوق بشر می‌زند و در پشت این نقاب، هولناک‌ ترین جنایت‌ها را در سطح جهان مرتکب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: بزرگترین تهدید آمریکایی‌ ها نسبت به ایران، موضوع پدافندی بود که با عنایت خداوند یکی از پهباد‌های آن‌ها هدف شبکه‌های موشکی ایران قرار گرفت و چنان شبکه دفاعی آن‌ها را بهم ریخت که دستور حمله به کشور از سوی رئیس جمهورشان به فاصله چند دقیقه لغو میشود.

رضایی تصریح کرد: قدرت موشکی ایران یک جریان مثبت در روند سیاست بین‌الملل ایجاد کرد و آن‌ها با دستپاچگی هر روز، حرفی می‌زنند.

رضایی با اشاره به وجود 17 هزار شهید ترور در سطح کشور، گفت: از ششم تا دوازدهم تیرماه به نام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده و در راستای گرامیداشت سالگرد شهدای هفت تیر برنامه‌های متنوعی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مناسبت‌های دیگر این هفته، ادامه داد: سالگرد حوادث و جنایات دیگری همچون سوء قصد نافرجام به، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای مدظله العالی، امام جمعه وقت توسط گروهک تروریستی منافقین، انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری و شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 نفر از یاران امام به دست منافقین، بمباران شیمیایی منطقه سردشت توسط رژیم بعث عراق، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی و شهادت 290 مسافر و خدمه، ترور محمد کچویی رئیس زندان اوین به دست منافقین و ترور آیت الله صدوقی نماینده امام و امام جمعه یزد به دست منافقین از دیگر مناسبت‌های این هفته است که به آن‌ها خواهیم پرداخت.

وی از اجرای 120 عنوان برنامه‌های اصلی خبر داد و تصریح کرد: دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان شیمیایی، برگزاری 30 نمایشگاه پوستر و عکس، برپایی 10 نمایشگاه کتاب، برنامه‌های فرهنگی و هنری، سخنرانی در مساجد و قبل از خطبه‌های نماز جمعه از جمله برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است.

رضایی بیان کرد: همچنین بیش از 200 برنامه نیز به مناسبت هفته قوه قضاییه و شهادت شهید بهشتی و همچنین شهادت امام صادق (ع) در شیراز برگزار خواهد شد.

وی، برپایی همایش تبیین و افشای حقوق بشر آمریکایی در ششم تیرماه با سخنرانی یکی از مقامات کشوری، برگزاری مراسم عمومی شهادت شهید بهشتی در ششم تیر پس از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی نماینده‌ولی فقیه در فارس، سخنرانی آیت‌آلله صدیقی هفتم تیر در حرم احمدبن موسی (ع) به مناسبت شهادت امام صادق (ع) و سخنرانی آیت‌الله ملک‌حسینی، نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد هشتم تیرماه در روز شهادت بنیان‌گذار مکتب جعفری را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول