اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نخستین استارت‌آپ صنایع کوچک و متوسط در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، از برپایی نخستین رویداد استارت‌آپ ویکند صنایع کوچک و متوسط در کرمانشاه خبر داد.

نخستین استارت‌آپ صنایع کوچک و متوسط در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بیژن کردستانی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: نخستین رویداد استارت‌آپ ویکند صنایع کوچک و متوسط کرمانشاه 10 تا 12 تیرماه جاری در محل دانشگاه رازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این رویداد استارت‌آپی تمام صنایع کوچک و متوسط استان در شاخه‌های مختلف صنایع فلزی، برق و الکترونیک، مواد غذایی، فناوری اطلاعات را در بر می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه یادآور شد: برگزیدگان این استارت آپ، ایده‌های خود را در قالب یک استارت‌آپ دمو که 19 تیرماه برگزار می‌شود، در حضور سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهند تا منجر به عقد قرارداد و تجاری‌سازی انبوه ایده‌ها شود.

کردستانی هدف از برپایی این استارت‌آپ ویکند را حمایت از ایده‌های نو در زمینه صنایع کوچک و متوسط استان و تجاری‌سازی و تولید انبوه این ایده‌ها عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه پیش از این نیز استارت‌آپ‌هایی در زمینه‌های مختلف برگزار کرده، خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از آنکه زمینه ارائه ایده‌های برتر این استارت‌آپ‌ها در حضور سرمایه‌گذاران و در قالب جلسات بی.تو.بی (B to B) فراهم شد اکنون شاهد عقد قراردادهایی در زمینه‌های مختلف هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، نمونه این موارد را ایده یکی از جوانان در زمینه سم‌زدایی از محصولات کشاورزی اعلام کرد که منجر به عقد 2 قرارداد سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول