اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

فضای مجازی میدان‌ نبرد دشمنان علیه حجاب

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: دشمن در فضای مجازی نفوذ کرده است بطوریکه آرایش آن‌ها در این فضا یک آرایش جنگی است و یکی از میدان‌های نبرد دشمنان همین موضوع عفاف و حجاب است.

فضای مجازی میدان‌ نبرد دشمنان علیه حجاب

عفت دیابی در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبرگزاری فارس، در خصوص فلسفه عفاف و حجاب گفت: رعایت عفاف و حجاب منجر به مصونیت زن در مقابل طمع ورزی هوس بازان و تامین سلامت روانی جامعه می‌شود.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان با اشاره بر سخن امام علی(ع) ادامه داد: زن به مثابه جواهری گرانبها نیمی از جامعه را تشکیل داده است و مسؤولیت مهم تربیت نسل های آینده را بر عهده دارد لذا دین مبین اسلام از طریق حجاب موجبات مصونیت آنان را فراهم کرده است.

وی افزود: کشور ما یک کشور اسلامی است؛ اما متاسفانه وضع حجاب  مناسب  و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان با اشاره بر نقش مؤثر دستگاه‌های اجرایی در عفاف و حجاب ادامه داد: همکاری دستگاه های متولی در بهبود عفاف و حجاب بانوان می تواند به بهتر شدن این وضعیت کمک بسزایی کند.

دیابی یکی از عوامل مهم کم رنگ شدن عفاف و حجاب را فضای مجازی دانست و خاطرنشان کرد: فضای مجازی همواره در زمینه های مختلف اعم از عفاف و حجاب قربانی می‌گیرد.

وی تصریح کرد: دشمن در فضای مجازی نفوذ کرده است بطوریکه آرایش آن‌ها در این فضا یک آرایش جنگی است و یکی از میدان‌های نبرد دشمنان همین موضوع عفاف و حجاب است.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: دشمن پس از تلاش‌های مداوم خود فهمید که برای نابودی غیرت دینی باید حجاب و عفاف یک جامعه ی اسلامی را هدف قرار دهد و با شبهه افکنی در مسأله حجاب و طرح موضوع اجباری و اختیاری و سیاسی کردن آن این اصل مسلم قرآنی را زیر سوال برده است.

وی بیان داشت: همه اقشار جامعه باید خود را در مقابل مسئله عفاف و حجاب مسؤول بدانند و همه ی ارگان‌ها به خصوص آموزش و پروش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید برای بهبود این وضعیت تلاش کنند.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان سمنان ادامه داد: مشکل سیاست گذاران ما این است که گاها در پیش روی در خط فرهنگ ناب محمدی و اسلامی دچار لغزش می شوند و متاسفانه جوانان این مملکت با سیاست های دوگانه و چندگانه مواجه هستند.

دیابی با اشاره بر اهمیت تاثیر خانواده در جامعه گفت: خداوند در آیات و سوره های مختلف نقش خانواده را در تربیت فرزندان به طور صریح بیان کرده است، بنابراین نقش خانواده در ایمان و تربیت اسلامی فرزندان بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: خانواده‌ها باید خود را مسؤول مستقیم تربیت فرزندان بدانند؛ گرچه نقش جامعه و محیط‌های آموزش غیرقابل اغماض است، اما فرزندان باید ابتدا در خانواده راه درست درست و مستقیم را پیدا کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول