اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برنامه «ستاره بقیع» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف از پخش برنامه «ستاره بقیع» از این رسانه به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

برنامه «ستاره بقیع» از رادیو معارف پخش می‌شود

سیداحمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: برنامه ستاره بقیع روز جمعه هفتم تیر ماه از ساعت 21:15 تا 22:35 به مدت 80 دقیقه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارشناس این برنامه به زندگی شیعی با محوریت نامه امام صادق(ع) به عبدالله بن جندب می‌پردازد و در قالب موضوعات جزئی دو گام از گام‌های وصیت امام صادق(ع) به عبدالله بن جندب را به عنوان موضوع اصلی تبیین می‌کند.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف شناخت مکاید شیطان و محاسبه نفس و ترسیم کردار شایسته در قالب انسان مطلوب را از دیگر موضوعات این برنامه ذکر کرد.

وی از پخش برنامه پیشوای صادق روز هشتم تیر ماه همزمان با روز شهادت پیشوای ششم شیعیان خبر داد و افزود: این برنامه از ساعت 9 تا 10:50 به مدت 110 دقیقه از این رسانه پخش می‌شود که سیره امام صادق(ع) در تعامل با اهل سنت و توجه ایشان به مسئله وحدت اسلامی از جمله موضوعات این برنامه است.

محمودی خاطرنشان کرد: نقش امام جعفر صادق(ع) در تقریب بین مسلمانان و جلوگیری از تفرقه و انشعاب در بخشی دیگر از این برنامه مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/78003*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول