اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیش‌بینی خرید 80 هزار تن گندم در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 80 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری و ذخیره‌سازی شود

پیش‌بینی خرید 80 هزار تن گندم در چهارمحال و بختیاری

کیقباد قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: فصل خرید تضمینی گندم از یکم تیرماه در  چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری افزود: هر ساله با فرارسیدن زمان برداشت گندم کشاورزان، این اداره‌کل اقدام به خرید گندم با قیمت مصوب ملی می‌کند و با ذخیره‌سازی آن در سیلوی شهید استکی مایحتاج این محصول در استان تامین می‌شود.
وی ادامه داد: قیمت پایه گندم برای هر کیلوگرم آن یک هزار و 700 تومان نرخ‌گذاری شده است که نسبت به کیفیت، پول آن محاسبه و پرداخت می‌شود.

قنبری با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال 80 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری و ذخیره‌سازی شود، خاطرنشان کرد: به خاطر رفاه حال کشاورزان ۱۶ مرکز خرید تضمینی گندم تحت نظارت اداره‌ غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری در سراسر استان پیش‌بینی شده است که گندم‌کاران می‌توانند محصول خود را به این مراکز تحویل دهند.

انتهای پیام/68020/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول