اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

جدیدترین تصاویر از نخستین فیلم مشترک ایران و بنگلادش

فیلم سینمایی «نیروانا»، به کارگردانی مرتضی آتش زمزم محصول مشترک ایران و بنگلادش است که در ۴ کشور مراحل فیلمبرداری را سپری می‌کند.

جدیدترین تصاویر از نخستین فیلم مشترک ایران و بنگلادش

به گزارش روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی اکشن و ماجراجویانه «نیروانا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مرتضی آتش زمزم از چندی پیش کلید خورده است و مراحل تولید خود را به عنوان نخستین پروژه مشترک سینمایی ایران و بنگلادش سپری می‌کند.

 

 

این روزها فیلمبرداری بخش ایران در حال انجام است و تاکنون نیمی از فیلم جلوی دوربین رفته. پیش از این فیلمبرداری بخش‌های مربوط به بنگلادش و افغانستان انجام شده بود. بازیگران بنگلادشی، ایرانی و لبنانی در این فیلم بازی دارند و به زودی تعدادی بازیگر ایرانی و خارجی دیگر نیز به گروه اضافه می‌شوند.

 

 

آنانتا جلیل، برشا خدیجه، شومون فاروق از بنگلادش و مجدی مشموشی از لبنان بازیگران خارجی «نیروانا» هستند و امیرحسین صدیق، کاوه خداشناس، حسن اکلیلی، بهراد خرازی، مرتضی خانجانی، جواد ولاتخافى، محسن احمدی نیک، حسن حسن‌زاده و مریم نقیب و (با حضور) محمدرضا هدایتی و محمد فیلی نیز ترکیب هنرمندان ایرانی فیلم را تشکیل می‌دهند.

 

 


در خلاصه داستان  اکشن «نیروانا» آمده است: یک مأمور پلیس بنگلادش برای نجات جان تعدادی از هموطنانش که در دست یک باند انتقال مواد مخدر از افغانستان به ترکیه و اروپا گرفتار آمده‌اند، به دو کشور مذکور و ایران سفر می‌کند تا بتواند با کمک پلیس اینترپل و پلیس ایران، مأموریت خود را به سرانجام برساند.

 


 

برخی عوامل این فیلم عبارتند از: مجری طرح: محمد فضیله، مدیران تولید: مجتبی آتش زمزم، ابوالفضل آتش زمزم، نویسندگان: کریم رناسیان، خزر مهرانفر، بر اساس طرحی از آنانتا جلیل، بازنویسی: سید جلال‌الدین دری، مدیر فیلمبرداری: بایرام فضلی،  تدوین: کاووس آقایی.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول