اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

شرکت های دانش بنیان دانشجویی حمایت می شوند/افزایش مراکز رشد در سال جاری

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران با بیان اینکه در سال جاری شتاب خوبی برای افزایش مراکز رشدداشته ایم، گفت: شرکت های دانش بنیان نوپا که توسط دانشجویان راه اندازی می شوند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

شرکت های دانش بنیان دانشجویی حمایت می شوند/افزایش مراکز رشد در سال جاری

جبار علی ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به استفاده از ظرفیت دانش آموختگان در تاسیس شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد گفت: یکی از فعالیت های موثر این دانشگاه استفاده از پتانسیل و ظرفیت های علمی و پژوهشی دانش آموختگان این دانشگاه در راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد و همچنین فعالیت های علمی و پژوهشی است .

وی افزود: دانش آموختگان این دانشگاه افرادی کاربردی با دانش بالا هستند که می توانند نه تنها به مراکز علمی و تحقیقاتی کمک کنند بلکه با فعالیت های علمی شان در مدیریت پروژه های مختلف کشور را از بحران های مختلف محافظت کنند.

ذاکری ادامه داد: توصیه من به همه مراکز صنعتی و حتی دانشگاه ها و مراکز علمی این است که از پتانسیل و استعداد های دانش آموختگان دانشگاهی در  بخش های مختلف پژوهشی، تولیدی و صنعتی نهایت بهره برداری و استفاده را بکنند چراکه بدون شک با نتایج قابل قبولی روبرو خواهند شد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در پایان گفت : این دانشگاه توانسته است با استفاده از ظرفیت دانشجویان خود به دستاوردهای زیادی برسد که نه تنها برای دانشگاه بلکه برای کشور سودآوری داشته و تاثیر تحریم ها را بر روی قطعات مورد نیاز کشور کاهش دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول