اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

امروز مهم‎ترین وظیفه‎ قوه قضاییه مبارزه با مفاسد اقتصادی است

امام جمعه گرگان با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ما را از طریق اقتصاد فلج کند، گفت: امروز مهم‎ترین وظیفه‎ای که برعهده قوه قضاییه قرار دارد مبارزه با مفاسد اقتصادی است.


امروز مهم‎ترین وظیفه‎ قوه قضاییه مبارزه با مفاسد اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: باید به خداوند نزدیک شویم و او را بشناسیم و خداوند نباید تنها در ذهن‌های ما باشد.

وی با بیان اینکه انسان بر سر دوراهی‌ها قرار می‌گیرد و با تفکر راه درست را انتخاب می‌کند، تصریح کرد: برای اینکه انسان بتواند به خدا نزدیک شود باید تفکر کند و تفکر یکی از امتیازهای ما انسان‌ها است که از طریق آن راه و روش خود را انتخاب می‌کنیم.

امام جمعه گرگان در ادامه با گرامیداشت هفتم تیرماه؛ سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش تصریح کرد: جمعی کثیری از مسؤولان کشور و در رأس آن آیت‎الله بهشتی در حادثه هفتم تیرماه به شهادت رسیدند، شهید بهشتی از شخصیت‎های ارزشمند انقلاب اسلامی بودند و بعد از شهادت جای خالی این شهید بزرگوار محسوس بود.

نورمفیدی تأکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند قوه قضاییه از جایگاه بسیار ارزشمندی برخوردار است و مسؤولیت بسیار مهم احقاق حق را برعهده دارد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به اینکه قوه قضاییه مرکزی است که اگر در جامعه‎ای افراد ضعیف در برابر قوی قرار گرفتند بدون لکنت زبان بتوانند حق خود را بگیرند، تأکید کرد: شاید امروز در این مقطع زمانی مهم‎ترین وظیفه‎ای که برعهده قوه قضاییه قرار دارد مبارزه با مفاسد اقتصادی است چراکه دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ما را از طریق اقتصاد فلج کند و متأسفانه عده‎ای هم شرایط را برای تحقق این مسأله مساعد می‎کنند.

وی با اشاره به اینکه در مبارزه با فساد مجلس، دولت و قوه قضاییه مسؤولیت دارند اما قوه قضاییه می‎تواند گلوی فساد را بگیرد، متذکر شد: قوه قضاییه باید تبر مردم باشد و وقتی مردم به دستگاه قضا مراجعه می‎کنند باید خیالشان جمع باشد که حق آنها از بین نمی‎رود.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه یکی از مهم‎ترین مظاهر مبارزه با فساد که باید قوه قضاییه در دستور کار قرار دهد مبارزه با فساد داخلی است، متذکر شد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اکثر قضات افراد سالمی هستند اما اگر یک نفر دارای مشکل باشد کار را خراب می‎کند.

نورمفیدی در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع) تصریح کرد: آن چیزی که امام صادق (ع) در مدرسه امام صادق (ع) دنبال می‎کردند درس ساده حوزوی نبود بلکه معنادار بود و جهت داشت که یکی از ابعاد آن مسأله امامت بود لذا ایشان را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به معامله قرن و نشست کشورهای عربی گفت: معامله قرن همانند جنینی است که از ابتدا مرده به دنیا آمده است لذا در این نشست به سرانجام نمی‎رسد.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه در نشست معامله قرن قصد دارند پول بدهند و زمین خریداری کنند و قدس را هم در اختیار اسرائیل قرار بدهند، ابراز کرد: در واقع آنها می‎خواهند فلسطین جدید را ایجاد کنند و در این صورت تمام فلسطینی‎هایی که در کشورهای دیگر آواره شدند حق بازگشت ندارند.

 نورمفیدی با بیان اینکه هیچ یک از فلسطینی‎ها، حماس و دولت خودگردان محمود عباس در این نشست شرکت نکردند، خاطرنشان کرد: صحنه‎گردان اصلی نشست معامله قرن عربستان‎سعودی و امارات است و رژیم غاصب صهیونیستی برای نخستین بار با 30 خبرنگار در این نشست حضور داشته است.

انتهای پیام/83018/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول