اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

درآمد حاصل از عوارض نیروگاه سیکل ترکیبی به جهرم تعلق نمی‌گیرد

امام جمعه جهرم با انتقاد به اینکه درآمد حاصل از عوارض نیروگاه سیکل ترکیبی به شهر دیگری می‌رود، بیان داشت: یک نیروگاه سیکل ترکیبی داریم که گرما و آلودگی ناشی از آن برای مردم جهرم است و عوارض آن به شهر دیگری می‌رود.

درآمد حاصل از عوارض نیروگاه سیکل ترکیبی به جهرم تعلق نمی‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های امروز نمازجمعه جهرم ضمن تبریک هفته قوه قضاییه اظهار داشت: قضاوت کار بسیار دشواری است و قاضی‌ها باید هوای پشتیبانان اصلی انقلاب که مردم هستند را داشته باشند.

امام جمعه جهرم با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی عنوان داشت: از سربازان و پاسداران غیور و شجاع این مرز و بوم بابت اینکه یکبار دیگر ابهت پوشالی شیطان بزرگ را شکستند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

مدبر با اشاره به اینکه مردم باید مسئله مطالبه‌گری حقوق خود را جدی بگیرند، گفت: اگر من حرف حقی را مطالبه می‌کنم تمام آحاد مردم جهرم و افراد صاحب نفوذ آن را پی بگیرند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: من پیش‌تر عرض کردم که نظام به مردم جهرم هدیه‌ای داده که آن احداث پتروشیمی است اما حق شماست که بدانید کسانی می‌خواهند این فرصت را از جهرم بگیرند.

وی با بیان اینکه سالانه هزاران تن محصولات کشاورزی از شهر ما بیرون می‌روند اما عوارضی به آن تعلق نمی‌گیرد، بیان داشت: از سوی دیگر کارخانه‌ای هم نداریم که به واسطه عوارض آن به آبادانی شهر پرداخت.

مدبر با انتقاد به اینکه درآمد حاصل از عوارض نیروگاه سیکل ترکیبی به شهر دیگری می‌رود، بیان داشت: یک نیروگاه سیکل ترکیبی داریم که گرما و آلودگی ناشی از آن برای مردم جهرم است و عوارض آن به شهر دیگری می‌رود.

وی افزود: البته مسوولان در این زمینه هم تلاش کرده‌اند اما تا کنون موفق نشدند.

امام جمعه جهرم گفت: اگر پتروشمی جهرم راه‌اندازی شود به تبع آن درآمد خوبی حاصل از عوارض آن به شهر تعلق گرفته و از سوی دیگر فرصت اشتغال برای جوانان این شهر ایجاد می‌شود.

مدبرضمن تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) گفت: همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری نوزدهمین سالگرد ارتحال حضرت آیت‌الله سیدحسین آیت اللهی امام جمعه فقید جهرم نیز برگزار می‌شود که از مردم دعوت می‌کنیم برای ادای احترام به این عالم مجاهد در این مراسم شرکت کنند.

وی همچنین با اشاره به ورود سه شهید تازه تفحص شده به شهرستان جهرم نیز گفت، بیان داشت: تجلیل واقعی از این شهدا عمل به آرمان‌ها، وصیت‌ها و حرف‌های آنان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول