اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مربیان جوان فوتبال استان به روز شدند

دوره دو روزه آموزش مربیان جوان فوتبال استان که با حضور مجید جلالی مربی مطرح کشور در بندرعباس آغاز شده بود، ظهر امروز به پایان رسید.

مربیان جوان فوتبال استان به روز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در این دوره آموزشی بیش از ۸۰ مربی جوان از سراسر استان حضور داشتند که تازه‌های دنیای مربیگری را با حضور مجید جلالی مربی با سابقه کشور فرا گرفتند.

 در مراسم اختتامیه این دوره آموزشی، سرپرست هیئت فوتبال بندرعباس ضمن تقدیر از حضور استاد جلالی، برگزاری این کلاس را یکی از برنامه‌های از پیش طراحی‌شده هیات فوتبال عنوان و بیان کرد:با هماهنگی انجام‌شده برای کمک به رشد فوتبال استان، طی دو ماه آینده نیز این کلاس برگزار خواهد شد.

 محمد کارگران افزود: با صحبت‌های انجام شده با استاد جلالی به دنبال انجام یک برنامه بلندمدت هستیم که بتوانیم حداقل هر سه ماه یکبار این کلاس‌ها را برگزار کنیم تا زمینه بروز رسانی و پیشرفت مربیان را بیش از پیش افزایش دهیم.

وی آموزش مربیان را یکی از برنامه‌های اصلی هیئت فوتبال بندرعباس ذکر و خاطرنشان کرد: استقبال از دانش و تجربیات مربیان بزرگی همچون جلالی قطعاً تاثیرات قابل ملاحظه‌ای در عملکرد مربیان استان خواهد گذاشت.

 سرپرست هیئت فوتبال بندرعباس با بیان اینکه استقبال پرشور مربیان استان از این کلاس در دو روزه وظیفه ما را سخت‌تر کرده است یادآور شد: این موضوع نشان می‌دهد که مربیان استان میل زیادی به یاد گرفتن و کسب تجربه و دانش دارند.

کلاس دو روزه آموزش مربیان جوان استان توسط هیئت فوتبال بندرعباس و با همکاری انجمن مربیان استان و مساعدت فرمانداری بندرعباس در سالن غدیر فرمانداری برگزار شد.

 در پایان نیز گواهی شرکت در کلاس به مربیان شرکت کننده اهدا شد.

انتهای پیام/88049

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول