اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ضرب‌الاجل 10 روزه دادستان به مدیران برای حل معضلات مرز مهران

دادستان مهران با اعلام ضرب‌الاجل 10 روزه به مدیران دولتی شهرستان برای حل معضل مسافرفروشی و سایر تخلفات در مرز مهران، از برخورد با متخلفین خبر داد.

ضرب‌الاجل 10 روزه دادستان به مدیران برای حل معضلات مرز مهران

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شهرستان مرزی مهران با جمعیتی بیش از ۳۰ هزار نفر در طول سال به‌ خصوص در ایام اربعین حسینی، شاهد ازدحام زائرین از سراسر کشور است، این شهر همواره به‌عنوان «دروازه عتبات عالیات» نام گرفته و کمتر کسی در کشور هست که مهران را با زیارت اربعین نشناسد.

وجود برخی معضلات و مشکلات در پایانه مرزی مهران اعم از وجود دلالان ارز، فروشندگان سیم کارت و حتی مسافرفروشان، این مرز را به جولانگاه افرادی تبدیل کرده که بدون مجوز، از وضعیت کنونی اقتصادی کشور سوء استفاده می‌کنند و قیمت‌ها را بدون نظارت خودسرانه افزایش می‌دهند.

هرچند برخی از این افراد از سر ناچاری و برای امرار معاش کدر این حوزه فعالیت می‌کنند، اما اگر مدیران مربوطه جایگاه ثابتی برای آنان مشخص کنند، شاید مهران چهره‌ی زیباتری به خود بگیرد.

علی حاجیان دادستان مهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، با اعلام ضرب‌الاجل 10 روزه به مدیران دولتی شهرستان برای حل معضل مسافرفروشی و سایر تخلفات در مرز مهران گفت: در صورت عدم انجام وظایف قانونی و اهمال در انجام وظایف که باعث مشکلات فوق شده، پرونده قضایی برای مدیران متخلف تشکیل خواهد شد.

وی افزود: علت تمام نشدن پدیده زشت مسافرفروشی و حضور افراد فاقد مجوز و متخلف در مرز که اقدام به سیم‌کارت فروشی یا دلالی ارز می‌کنند، عدم انجام وظایف قانونی مدیران اجرایی و مسوول متولی است که پس از بارها جلسه و وجود مصوبات گوناگون، متاسفانه مدیران یا نمی‌توانند یا نمی‌خواهند که مشکلات حل شوند.

دادستان مهران تصریح کرد: فرصت 10 روزه از روز یکشنبه ۹ تیر ماه ۱۳۹۸ شروع و در پایان مهلت ذکر شده، هیچ عذر و بهانه‌ای از مدیران متولی و  متخلف در سطح شهرستان پذیرفته نخواهد شد و با قاطعیت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/9708/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول