اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اهداف شهید بهشتی باید در دولت اجرایی شود

شهید زنده واقعه 7 تیر گفت: اهداف شهید بهشتی باید در دولت، قوه قضائیه و قوه مجریه اجرا شود اما جای تأسف است که این اهداف اجرایی نمی‌شود.

اهداف شهید بهشتی باید در دولت اجرایی شود

آیت‌الله قدرت‌الله نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به شهادت 72 تن از یاران صدیق امام(ره) در حادثه 7 تیر اظهار داشت: شهید بهشتی مظلوم است در همین راستا قدر او در زمان حاضر هم دانسته نشده است.

شهید زنده واقعه 7 تیر با تأکید بر این‌که اهداف شهادت شهید بهشتی باید در جامعه اجرا شود، افزود: اهداف شهید بهشتی باید در دولت، قوه قضائیه و قوه مجریه اجرا شود اما جای تأسف است که این اهداف اجرایی نمی‌شود.

وی با اشاره به این‌که شهید بهشتی هدف داشت اما کم‌کم اهداف ایشان در حال کم‌رنگ شدن است، گفت: شهید بهشتی و یاران بهشتی را نمی‌توان در یک منبر تفسیر کرد؛ کتاب، استاد و شرح می‌خواهد، بهشتی را امام(ره) باید تعریف کنند که فرمودند بهشتی یک ملت بود.

نجفی با تأکید بر این‌که شهید بهشتی به اندازه یک ملت کارایی و کاربرد داشت و به اندازه یک ملت می‌دوید و خون جگر می‌خورد و مقلد امام(ره) بود، خاطرنشان کرد: شهید بهشتی در شب واقعه 7 تیر فرمودند هم مقلد و هم مرید امام(ره) هستم.

نماینده اسبق شهرضا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما افرادی را می‌خواهیم که از روی دل نه از روی زبان مقلد و مرید رهبر معظم انقلاب باشند، رهبر معظم انقلاب سخنی از روی خون جگر می‌گویند اما فلانی 180 درجه برعکس آن را می‌گوید، در این زمینه درد و دل بسیار است.

نجفی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب مقاومت بسیاری در برابر دشمن و از خودگذشتگی در برابر الحاد کفر و نفاق دارند و ما باید ایشان را پیروی و همراهی کنیم.

شهید زنده واقعه 7 تیر در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این‌که خداوند در قرآن می‌فرماید بسیاری از شما بندگان، قدر من را ندانستید، اضافه کرد: قدر خدا در معرفت او است ما نه تنها قدر خدا را بلکه قدر انبیای الهی، ائمه اطهار و شهدای راه فضیلت را هم ندانستیم.

وی با ابراز تأسف از این‌که در جامعه امروز قدر قرآن دانسته نشده است، افزود: در دانشگاه‌های ما و حتی بعضاً حوزه‌های ما خیلی از قرآن خبری نیست؛ از تفسیر و شئون و معارف قرآنی هم کم خبر است.

انتهای پیام/63101/ا 30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول