اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

هجمه استکبار برای دور نگه‌داشتن ایران از پیشرفت علمی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: درحالی‌که پیشرفت علم قدرت و توانمندی را به دنبال دارد ولی همه هجمه امروز دنیای استکبار دور نگه‌داشتن ایران از پیشرفت علم است.

هجمه استکبار برای دور نگه‌داشتن ایران از پیشرفت علمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام حسین زارع زاده عصر امروز در آیین تجلیل از برترین‌های سال تحصیلی مدرسه علمیه معصومیه آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد، ثبات قدم پیروان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) را در مسیر سیره امام صادق (ع) خواستار شد و گفت: اگر به دنبال شکل‌گیری یک دنیای خوب ازجمله عزت، امنیت، سلامت و عافیت برای خودمان هستیم باید مسیر ما اهل‌بیت(ع) باشد.

وی عمل به دستورات دینی و دستورات سبک زندگی اهل‌بیت (علیهم‌السلام) را به صلاح دنیا و آخرت دانست و افزود: در حوزه امنیت ملی با عمل به دستور قرآنی «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوة...» اکنون درزمینهٔ قوت نظامی به‌جایی رسیده‌ایم که دشمنان نمی‌توانند نگاه چپ به ما بیندازند و نمونه آن ساقط کردن هواپیمای فوق پیشرفته آمریکایی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد یکی دیگر از مصادیق عمل به سیره اهل‌بیت و دستورات قرآنی را حفظ اقتدار اسلام در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت: وقتی نخست‌وزیر ژاپن باهدف ارسال پیغام رییس جمهور آمریکا با رهبر انقلاب دیدار کرد؛ رهبر ما در پاسخ به او گفتند که ما ترامپ را شایسته تبادل پیام نمی‌دادیم.

زارع زاده برخورد مقتدرانه رهبر انقلاب را از دیدگاه تحلیلگران غربی را شگفت‌انگیز خواند و گفت: تحلیلگران غربی تصور چنین برخورد مقتدرانه‌ای از ایران را در برابر یک ابرقدرت نداشتند.

 وی یکی از دشمنی‌های دنیای استکبار را دور نگه‌داشتن ایران از پیشرفت علم دانست و افزود: درحالی‌که یکی از آثار پیشرفت علم برتری و قدرت است اکنون همه هجمه‌ای که امروز به این مملکت وارد می‌شود به خاطر دورنگه داشتن ما از پیشرفت علم است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد ادامه داد: دشمنان می‌خواهند از همه ابزارهای خود برای دور نگه‌داشتن ما از مسیر علم استفاده کنند.

زارع زاده حدیثی از امام علی (ع) را یادآور شد و افزود: امیرالمؤمنین مردم را سه دسته معرفی می‌کنند که دودسته اول یا عالم ربانی و یا در مسیر علم هستند و دسته سوم اگر جزء این دو سته نباشند همچون حشرات ریزی با هر باد به این‌طرف و آن‌طرف پرت می‌شوند که درواقع بی‌اعتباری این دسته را توصیف می‌نماید.

وی تأسیس مدرسه علمیه معصومیه یزد را در جوار امامزاده سید جعفر محمد (ع) یکی از راه‌های توسعه علم و دانش در قشر زنان جامعه دانست و گفت: در هر جامعه‌ای که زنان متدین شدند و در مسیر صلاح و درستی حرکت کردند جامعه هم در مسیر صلاح قرار می‌گیرد.

زارع زاده از نرگس عزیزی مدیر این مدرسه، طلاب، اساتید و کارکنان این مدرسه و نیز تلاش‌های مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در پیشرفت علمی بانوان طلبه قدردانی کرد.

در پایان این جلسه که با حضور فلاح مدیر آستان مقدس امامزاده جعفر و مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد برگزارشده بود از 30 نفر طلاب برتر بخش‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این مدرسه علمیه با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد و از سوی مدیر مدرسه نیز با اهدای لوح سپاس از زحمات حجت‌الاسلام زارع زاده به‌عنوان مؤسس و حامی مدرسه علمیه معصومیه و تلاش‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین کارگر شورکی مدیر مدارس علمیه خواهران استان یزد تقدیر شد.

انتهای پیام/90030

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول