اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دشتی:می‌دانم پیراهن تیم بزرگی را به تن کرده‌ام/امیدوارم در لیگ خیلی زود گل بزنم

مهاجم تازه وارد استقلالی ها می گوید:برای حضور در استقلال باید فشار زیادی را تحمل کنم و به خوبی می دانم که پیراهن تیم بزرگی را بر تن کرده ام.

دشتی:می‌دانم پیراهن تیم بزرگی را به تن کرده‌ام/امیدوارم در لیگ خیلی زود گل بزنم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از  سایت باشگاه استقلال، علی دشتی از جمله خریدهای جدید استقلال است که به تازگی و در لیگ نوزدهم پیراهن تیم را بر تن خواهد کرد. دشتی درباره تجربه حضور در استقلال گفت: استقلال متفاوت از تجربه های قبلی من است و کسی که استقلال را انتخاب می کند باید همه چیز از جمله هواداران پر شمار و انتظارات آنها را در نظر بگیرد. برای حضور در استقلال باید فشار زیادی را تحمل کنم و به خوبی می دانم که پیراهن تیم بزرگی را بر تن کرده ام.

او در ادامه درباره تجربه کار با استراماچونی تصریح کرد: ایشان مربی بسیار خوب و سطح بالایی هستند و مربی بدنساز بسیار خوبی داریم. بازیکنان فهمیدند که کادر فنی خوبی داریم و با ایشان مطمئنا اهداف بزرگی را دنبال می کنیم. او در تمرینات بسیار خوش اخلاق است و اعضای کادرفنی نیز با بازیکنان رابطه خوبی را ایجاد کردند. فعلا تمرکز کار تیم روی مسائل بدنی و آمادگی بدنی است و امیدوارم روند خوبمان در تمرینات را ادامه دهیم. 
او درباره گلزنی در دیدار دوستانه روز دوشنبه عنوان کرد: بازی دوستانه در فصل بدنسازی واقعا سخت است زیرا بدن ها آماده نیست. از عملکرد خودم خیلی راضی نیستم زیرا هنوز هماهنگ نیستم و البته همه تیم فشار بدنی زیادی را تحمل می کنند. امیدوارم بتوانم در لیگ برتر و مسابقات اصلی خیلی زود گلزنی کنم. می دانم که در استقلال بازیکنان خوبی حضور دارند و حضور بازیکنان خوب در یک پست می تواند به پیشرفت بسیار کمک کند.

او در پایان عنوان کرد: همه تیم و اعضای کادرفنی تلاش می کنند تا فصل خوبی را برای باشگاه و هواداران رقم بزنیم و نتایجی کسب کنیم که باعث خوشحالی آنها شود.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول