اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

«خوار و بار» رکورددار تخلفات صنفی در خراسان‌جنوبی

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه بیشترین پرونده‌ها مربوط به گروه خوار و بار، مواد غذایی، میوه و تره‌بار، مواد پروتئینی، نان و کالای قاچاق بوده، گفت: کمترین تخلفات صورت گرفته هم در بخش گروه خدمات عمومی و صنفی بوده است.

«خوار و بار» رکورددار تخلفات صنفی در خراسان‌جنوبی

علی تهوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه خدمات عمومی و دولتی در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: این طرح از 10 تیرماه تا 10 مردادماه با همکاری ۴۲ بازرس، ۴۰۰ ناظر افتخاری و انجام گشت‌های مشترک با دستگاه‌های مرتبط اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح مذکور با توجه به آغاز فصل تابستان و ضرورت نظارت بر شهریه اماکن ورزشی، مهدکودک‌ها، مدارس غیرانتفاعی و غیره با هدف اطمینان‌بخشی به خدمات گیرندگان در راستای استفاده بهینه و قانونی از این اماکن اجرا می‌شود.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی تبیین کرد: از آغاز امسال ۲۱ هزار و ۹۵۴ مورد بازرسی توسط تیم‌های نظارتی صمت در استان انجام شده که در این بازرسی‌ها ۲۹۶ پرونده به ارزش ۵۶۶ میلیون تومان تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

تهوری با اعلام اینکه بیشترین پرونده‌ها مربوط به گروه خوار و بار، مواد غذایی، میوه و تره‌بار، مواد پروتئینی، نان و کالای قاچاق بوده، عنوان کرد: کمترین تخلفات صورت گرفته هم در بخش گروه خدمات عمومی و صنفی بوده است.

وی از برگشت 350 میلیون تومان از آغاز امسال در حق شاکیان در خراسان‌جنوبی خبر داد و مطرح کرد: این مبلغ از محل رسیدگی به شکایات و اعاده حقوق مصرف‌کنندگان استان با صلح و سازش به شاکیان برگشت داده شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی با اشاره به فعالیت سامانه 124 در راستای پیگیری شکایات مردمی، مطرح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۴ مورد گزارش مردمی به این سامانه رسیده که توسط بازرسان این سازمان مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/69039/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول