اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کشف بیش از 8 تن «البسه تاناکورایی» در زیر بار پیاز در کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف بیش از 8 تن «البسه تاناکورایی» خبر داد و گفت: این محموله‌ها در بار پیاز جاسازی و از استان‌های جنوبی وارد کرمانشاه شده بود.

کشف بیش از 8 تن «البسه تاناکورایی» در زیر بار پیاز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا امیری صبح امروز در جمع اصحاب رسانه از کشف بیش از 8 تن پوشاک و سیگار قاچاق در کرمانشاه خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه اظهار داشت: پلیس آگاهی کرمانشاه با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از گزارشات مردمی موفق شد باندی را که اقدام به محموله قاچاق البسه تاناکواریی از استان‌های جنوبی در قالب محموله‌های بار پیاز(جاسازی زیر بار پیاز) به‌مقصد استان‌های غربی و شمال غربی می‌کردند را با مجوز قضایی در شهر کرمانشاه توقیف کند.

وی با بیان اینکه از توقیف این 2 محموله بیش از 8 تن البسه تاناکواریی کشف و ضبط شده است، گفت: جدا از بحث قاچاق بودن این محموله بحث سلامت محور آن نیز با نظر دانشگاه علوم پزشکی نیز مطرح است.

امیری در بخشی دیگر از سخنانش از توقیف یک محموله سیگار خارجی در کرمانشاه خبر داد و افزود: بیش از 200 هزار نخ سیگار قاچاق خارجی نیز کشف و یک‌نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده است.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول