اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برخورد دستگاه قضایی با استفاده غیرمجاز از برق در سمنان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: مشکلات و چالش‌هایی که در زمینه استفاده غیرمجاز از برق وجود دارد، قطعاً مورد توجه دستگاه قضایی قرار می‌گیرد.

برخورد دستگاه قضایی با استفاده غیرمجاز از برق در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدشریف ابراهیمی صبح امروز در دیدار با مدیرعامل توزیع برق استان سمنان، ضمن ابراز خرسندی از تعامل شایسته مجموعه قضایی و صنعت توزیع برق در این استان بیان کرد: هر چه امور محوله را درست و شایسته‌تر انجام دهیم، بیشتر مورد عنایت پروردگار متعال قرار گرفته و مردم هم رضایت بیشتری خواهند داشت.

ابراهیمی تصریح کرد: هر جا که به وظایف درست عمل شده و قاطع کار کرده‌ایم، سودمندی بیشتری در بر داشته و با ارائه خدمات شایسته به مردم، می‌توانیم در این توفیق الهی، بیش از پیش نقش‌آفرینی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات و چالش‌هایی که در زمینه استفاده‌های غیرمجاز از برق وجود دارد، قطعاً مورد توجه دستگاه قضایی قرار می‌گیرد و با بهره‌گیری از اهرم‌های لازم و قانونی به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

نقش دادستانی در نهادینه‌سازی مصرف بهینه برق

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان نیز در این دیدار گفت: همکاری دادستانی در نهادینه کردن مصرف بهینه برق و رعایت الگوی مصرف و همچنین پیشگیری از سرقت تأسیسات برقی، بسیار اثرگذار است.

سیدمحمد موسوی‌زاده اظهار کرد: همکاری دادستانی در قطع برق مشترکان پرمصرف و بدمصرف ازجمله انتظارات صنعت برق در راستای گذر موفق از اوج بار تابستانی است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اینک بیش از 385 هزار مشترک برق در استان وجود دارد، افزود: با وجود اینکه عمده مشترکان در زمینه مدیریت بهینه مصرف، همکاری شایسته‌ای با صنعت برق دارند، اما تعداد معدودی از مشترکان از انرژی الکتریکی استفاده مناسبی نداشته و دچار اسراف هستند که قطع برق این اشتراک‌ها، آخرین راهکار محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه در بخش توزیع، برق را از مبادی فیدرهای خروجی پست‌های فوق توزیع 63 کیلوولت تحویل و به مشترکان تحویل می‌دهد، یادآور شد: بخش مهمی از اساس صنعت برق به مشترکان مرتبط است که اگر در این بخش آموزش و آگاهی‌بخشی به نحو مناسبی صورت گیرد، بسیاری از نیازها را می‌توان مدیریت کرده و سرمایه‌گذاری خوبی می‌تواند در این زمینه انجام شود.

موسوی‌زاده از تعامل بسیار مناسب عوامل و همکاران دستگاه‌های قضایی و انتظامی استان با صنعت توزیع برق قدردانی و اظهار کرد: همکاری مجموعه‌های قضایی و انتظامی با این شرکت موجب شده تا در زمینه شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان تأسیسات و شبکه‌های توزیع برق اقدامات شایسته‌ای صورت پذیرفته و فعالیت‌هایی نیز در زمینه اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از سوءاستفاده از برق هم به اجرا درآمده است.

ارزیابی مطلوب و تصویب صورت‌های اساسی مالی

امروز همچنین جلسه مجمع عمومی عادی سالانه با حضور صاحبان سهام، بازرس قانونی و اعضای هیأت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در شرکت توانیر برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در این نشست عملکرد شرکت در سال 97 در بخش‌های مختلف را در قالب گزارش هیأت مدیره به مجمع عمومی ارائه کرد و اقدامات و برنامه‌های انجام‌شده در طول سال گذشته و همچنین پیشنهادهای شرکت در جهت ارتقای سطح فعالیت‌ها را به سمع صاحبان سهام رساند.

در این جلسه، حسابرس و بازرس قانونی شرکت، گزارش صورت‌های اساسی مالی شامل ترازنامه، سود و زیان و گزارش وجوه نقد برای سال منتهی به سال 97 که به‌طور مطلوب ارزیابی شده بود را به حضور مجمع عمومی ارائه کرده و در جریان این نشست، عملکرد صورت‌های مالی به تصویب مجمع عمومی سالانه شرکت رسید.

صاحبان سهام شرکت از اینکه برای هفدهمین سال متوالی، صورت‌های اساسی مالی به‌طور مطلوب ارزیابی و تصویب می‌گردد، از تلاش بی‌وقفه و زحمات ارزشمند مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول