اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مذاکره با آمریکا یعنی کم آوردن و تهی شدن از قدرت/ ایران در مسیر عزت و سربلندی است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص) استان کرمانشاه مذاکره را به معنی کم آوردن و تهی شدن از قدرت معنا کرد و گفت: یک زمانی آمریکا حرف اول و آخر را در دنیا می‌زد، اما حالا این قدرت پوشالی از بین رفته است.

مذاکره با آمریکا یعنی کم آوردن و تهی شدن از قدرت/ ایران در مسیر عزت و سربلندی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرداربهمن ریحانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه سپاه دالاهو ضمن تشکر از حضور همه مسؤولان اداره‌های این شهرستان، اظهار داشت: استان کرمانشاه در زمان جنگ تحمیلی با مقاومت، شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرد و امثال این مقاومت‌ها سبب ایستادگی کشور شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: انقلاب اسلامی با جهاد شروع شده و امروزه هم مسیر عزت همان مسیر است، جهاد یک کوره است که اراده‌ها را قوی و پویا نگه می‌دارد هیچ ملتی بدون جهاد و مقاومت به عزت و سربلندی نمی‌رسد.

وی ادامه داد: عزت و سربلندی بدون مقاومت به دست نمی‌آید، اگر فرهنگ ایثار و شهادت نداشتیم امروزه نمی‌توانستیم با این عزت و سربلندی بایستیم‌.

ریحانی افزود: هرجا احساس کردیم کار سخت است، محکم ایستادیم و ایستادگی کردیم؛ سربلند و پیروز شدیم، در آن زمان که لانه جاسوسی تسخیر شد، همه فکر می‌کردند به ایران حمله می‌شود، اما باحضور مردم و صحبت‌های امام خمینی (ره)در رسانه‌ها هیبت آمریکا شکسته شد.

*نتیجه ایستادگی سیلی‌های متعدد به آمریکا است

وی بیان کرد: اگر این چنین ایستادگی نمی‌کردیم امروز نمی‌توانسیم 2 سیلی محکم به آمریکا بزنیم، مقابله مقام معظم رهبری با مذاکره و ساقط کردن پهپاد آمریکایی توسط نظام جمهوری اسلامی ایران برای آمریکا خیلی سنگین بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: یک زمانی آمریکا حرف اول و آخر را در دنیا می‌زد، اما حالا این قدرت پوشالی از بین رفته است، ایران در مسیر عزت و سربلندی قرار دارد، ما به عزت و سربلندی رسیده‌ایم و پیروزی‌های زیادی برای ما رقم خواهد خورد به‌شرطی که همانند همیشه محکم بایستیم.

وی مذاکره را به معنی کم آوردن و تهی شدن از قدرت معنا کرد و گفت: بسیج مظهر ایستادگی و یکپارچگی مردم است.

ریحانی در پایان از تلاش‌ها و زحمات سرهنگ اکبری تشکر و برای سرهنگ اله‌دانه فرماندهی جدید ناحیه دالاهو آرزوی موفقیت کرد.

امام جمعه شهرستان دالاهو نیز در این مراسم، عنوان کرد: همه ما منتظر پایان کار خوبی برای خود هستیم.

حجت‌الاسلام نوروزی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)در این مورد، گفت: امام صادق (ع) فرموده‌اند سه عامل سبب عاقبت‌بخیری می‌شود نخست، نعمت‌های الهی در مسیر معصیت خرج نشود، مسؤولیت‌ها هم امانتی نزد ما هستند و باید در راه اطاعت الهی کار شود، دوم؛ به حلم خدا نباید مغرور شد و بگوئیم خدا می‌بخشد پس می‌شود گناه انجام داد و سوم؛ احترام منتصبان به ما را نگه دارید منظور سادات هست.

وی گفت: خدا را شاکریم که بسیج و سپاه داریم و بزرگترین نعمت خدا به ملت ایران وجود سپاه و بسیج است و باید قدر بدانیم.

نوروزی در پایان سخنان خود به فرمانده جدید ناحیه دالاهو سرهنگ اله‌دانه خیرمقدم گفت و بیان داشت همانند فرمانده قبلی ان‌شاءالله همکاری خوبی خواهیم داشت و از بزرگواری او بهرمنده خواهیم شد.

فرماندار دالاهو نیز، گفت: انقلاب اسلامی نهادی برآمده از دل انقلاب است که درسال 57 کاشته شد و به درخت تنومندی تبدیل گشته که همه آزادگان و ستم‌دیدگان می‌خواهند رها شوند و زیر سایه این درخت تنومند باشند و بهره ببرند.

کرم محمدی با اشاره به این جمله از امام خمینی‌(ره)که فرمودند «انقلاب ما انفجار نور بود»، اظهار داشت: این نور به تاریک‌خانه کشورهای مستبد و ظالم تابیده است و آن‌ها را به وحشت انداخته است.

وی ادامه داد: کشورهای بزرگی چون چین و روسیه نتوانستند در مقابل ابرقدرتی آمریکا مخالفت کنند، اما این عزیزان از استقلال کشور پاسداری می‌کنند و این می‌شود که ایران باصلابت پهپاد آمریکایی را سرنگون می‌کند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول