اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مشکلات فعالان اقتصادی به صورت ویژه پیگیری می‌شود

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری هرمزگان گفت: مشکلات فعالان اقتصادی هرمزگان به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

مشکلات فعالان اقتصادی به صورت ویژه پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج حیدری عصر امروز در جلسه فعالین اقتصادی استان هرمزگان در خصوص مسائل و مشکلات حوزه صادرات و واردات اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش مهمی از صادرات و واردات کشور از طریق بنادر و گمرکات استان هرمزگان صورت می‌پذیرد سرعت بخشیدن به امر صادرات و واردات کالاها و رفع موانع پیش روی این حوزه‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: اظهار و ترخیص به موقع کالاها نقش بسزایی در افزایش رضایتمندی فعالان اقتصادی دارد و تحقق این مهم نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های ذیربط همچون گمرک، بنادر، استاندارد، سازمان صمت و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط است.

 معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری هرمزگان بیان کرد: رسوب کالا، ثبت سفارش کالا و تامین ارز مورد نیاز مهم‌ترین مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی و بنادر و گمرکات در هرمزگان است که نیازمند چاره‌اندیشی جدی است.

حیدری گفت: مشکلات فعالان اقتصادی استان هرمزگان در حوزه گمرک، بنادر و استاندارد به صورت ویژه طی نشستی با حضور فعالان اقتصادی و مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود.

 گفتنی است، این نشست با حضور مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری و  مسؤولان وزارت صنعت معدن و تجارت، بانک مرکزی، وزارت جهاد کشاورزی، گمرک ایران، سازمان بنادر و دریانوردی کشور عصر امروز در محل سالن جلسات مرکز آموزش و پرورش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به میزبانی گمرک استان هرمزگان برگزار شد.

انتهای پیام/۸۸۰۳۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول