اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

زمینه اشتغال پایدار در بخش احمدی ایجاد می‌شود

استاندار هرمزگان گفت: فراهم کردن زمینه اشتغال پایدار برای مردم بخش احمدی شهرستان حاجی آباد با به کارگیری استعدادهایی که وجود دارد، از اولویت‌های مهمی است که با مشارکت بنیاد مستضعفان در حال پیگیری است.

زمینه اشتغال پایدار در بخش احمدی ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی آباد، فریدون همتی عصر امروز در نشست شورای اداری بخش احمدی شهرستان حاجی آباد که با حضور سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد، اظهار داشت: در راستای رفع محرومیت در بخش احمدی، بنیاد مستضعفان کار مطالعاتی و حضور میدانی خود را آغاز کرده تا مشکلات راه، آب آشامیدنی و اشتغال در این بخش رفع شود.

وی ادامه داد: فراهم کردن زمینه اشتغال پایدار برای مردم این منطقه با به کارگیری استعدادهایی که وجود دارد، از اولویت های مهمی است که با مشارکت بنیاد مستضعفان در حال پیگیری می باشد.

استاندار هرمزگان افزود: بخش احمدی در زمینه‌های معادن، کشاورزی و دامپروری دارای ظرفیت‌های متعددی است که می توان با استفاده از مشارکت های مردم آنها را فعال کرد.

همتی بیان کرد: در راستای ایجاد اشتغال در این بخش به هر میزان که متقاضی وجود داشته باشد تسهیلات بانکی ارزان قیمت پرداخت می‌شود.

وی گفت: ایجاد زیرساخت‌های مناسب در بخش احمدی با جدیت پیگیری می‌شود.

استاندار هرمزگان بیان داشت: برای ایجاد اشتغال و رفع محرومیت در این منطقه به مشارکت و همکاری همه جانبه مردم نیازمندیم و با مشارکت مردم، این طرح‌ها سریع‌تر به نتیجه خواهد رسید.

 انتهای پیام/۸۸۰۳۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول