اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آرزویم پوشیدن پیراهن تیم تراکتور بود

بازیکن تیم تراکتور گفت: آرزوی هر فوتبالیست آذربایجانی بازی در تراکتور بوده و خدا را شاکرم که خیلی زود به این آرزویم رسیده‌ام.

آرزویم پوشیدن پیراهن تیم تراکتور بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید مهری هافبک جدید تیم تراکتور اظهار کرد: امکانات باشگاه از نظر زمین‌های تمرین، زیرساخت‌ها، البسه بازیکنان و ... فوق‌العاده بوده و مدیریت باشگاه تمام شرایط را برای موفقیت تیم فراهم کرده‌ است.

مهری ادامه داد: کار کردن زیر نظر دنیزلی نیز جذابیت‌های خاص خود را دارد و در واقع هر کدام از جلسات تمرینی، کلاس درسی برای بازیکنان است.

هافبک جوان و پرقدرت تیم تراکتور با اشاره به اهداف بازیکنان این تیم در لیگ نوزدهم گفت: تنها با قهرمانی می‌توان محبت‌های آقای زنوزی و مدیریت باشگاه را جبران کرد، ولی نباید از هم اکنون حرف از قهرمانی بزنیم، معتقدم باید بازی به بازی پیش رفته و سعی کنیم همیشه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

این هافبک تیم تراکتور ادامه داد: همچنین ضرورت دارد از حواشی به دور باشیم؛ چرا که حاشیه به بهترین تیم جهان هم می‌تواند آسیب زده و مانعی برای موفقیتش شود.

وی در پایان تاکید کرد: آرزوی هر فوتبالیست آذربایجانی بازی در تراکتور بوده و خدا را شکر من خیلی زود به این آرزویم رسیده‌ام، هواداران یقین داشته باشند که برای موفقیت تراکتور و سربلندی هوادارانمان حتی جان هم می‌دهیم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول