اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیام تبریک امام‌جمعه اصفهان به فرمانده جدید سازمان بسیج

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در پیامی انتصاب سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی به رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

پیام تبریک امام‌جمعه اصفهان  به فرمانده جدید سازمان بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در پیامی انتصاب سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی به رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی(دام عزه)

سلام علیکم

احتراما انتصاب شایسته جنابعالی به سمت «رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» توسط فرماندهی معزز کل قوا که موجب مسرت اینجانب و همه علاقمندان به این نهاد مقدس شد را تبریک عرض می‌نمایم.

اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نشان از تعهد، شایستگی‌ و تایید خدمات و تجارب ارزنده جنابعالی در دوران دفاع مقدس و به ویژه بیش از یک دهه در استان شهید پرور و پهناور اصفهان است.

تداوم حضور مؤثر و خستگی‌ناپذیر و خدمات خالصانه حضرتعالی به نظام و انقلاب و رشد و بالندگی شجره طیبه بسیج را از خداوند سبحان مسألت می نمایم.

سید یوسف طباطبائی نژاد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

انتهای پیام/63086/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول