اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

غرب به دنبال فروپاشی بنیان خانواده ایرانی است

امام جمعه مهاباد گفت: از بین بردن قبح در جامعه اسلامی هدف غرب برای فروپاشی بنیان خانواده ایرانی-اسلامی است و راهکار آن در ترویج عفت عمومی است.

غرب به دنبال فروپاشی بنیان خانواده ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا امامی امروز در خطبه‌های نماز وحدت بخش جمعه مهاباد، حجاب را یکی از مهمترین راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی غرب دانست و در این خصوص اظهار داشت: موضوع بدحجابی یکی از روش‌هایی است که دشمنان نظام اسلامی بر روی آن برنامه‌ریزی کرده‌اند و تلاش دارند تا با ترویج بد‌حجابی و ریختن قبح در جامعه، ارزش‌های انقلاب و ملت شهید‌پرور را کم‌رنگ جلوه دهند.

وی در ادامه افزود: فضای مجازی یکی از راه‌هایی است که دشمنان از طریق آن تلاش دارند بدحجابی را به شکلی دیگر در جامعه ایرانی- اسلامی ترویج دهند، فضایی که نیازمند کنترل خانواده‌ها و همچنین ارائه راهکارهای مناسب توسط مسوولان به منظور کاهش تبعات مخرب آن در کشور است.

امام جمعه مهاباد در خاطر نشان کرد: غرب این موضوع را درک کرده است که یارای مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و اگر دست از پا خطا کند به طور حتم تبعات جبران‌ناپذیری را باید در تقویم خود ثبت کند، بنابراین راحت‌ترین و شاید کم‌خرج‌ترین آن جنگ از طریق گسترش بی‌عفتی در جوامع اسلامی بوده که متاسفانه در بسیاری از ممالک مسلمان این نبرد به سود دنیای غرب انجامیده است.

امامی اظهار داشت: پس از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، اقدامات بسیار مناسب و تاثیر‌گذاری در حوزه ترویج و آموزش عفت و پاکدامنی در جامعه صورت گرفته شده است، اما با توجه به اقدامات مخرب دنیای غرب به سرکردگی آمریکا، ما باید در این زمینه به روش‌های نوین آموزشی روی آوریم تا در برابر ترفندهای دشمنان آماده‌تر از دیروز باشیم.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین وظایف مسوولان فرهنگی کشور، ترویج حجاب و عفاف در جامعه است و مدرسه یکی از مهمترین و اساسی‌ترین پایگاه‌های آموزشی در این راستا‌ است که می توان از آن به هر آنچه که مقابله با تهاجم فرهنگی نامیده‌ می‌شود دست یافت.

انتهای پیام/1041/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول