اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح 250 پروژه محرومیت‌زدایی سپاه/ اهدای 500 سری جهیزیه به محرومان

250 پروژه عمرانی، اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی سپاه افتتاح و 500 سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت استان سمنان اهدا شد.

افتتاح 250 پروژه محرومیت‌زدایی سپاه/ اهدای 500 سری جهیزیه به محرومان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیین افتتاح 250 پروژه عمرانی، اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی و اهدای 500 سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت استان سمنان پیش از ظهر امروز با حضور شماری از مسؤولان استانی و کشوری برگزار شد.

طرح‌های اجرایی سپاه در راستای تأمین امنیت پایدار است

سردار سیدضیاءالدین حزنی، فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور همواره در راستای خدمت‌رسانی به محرومان فعالیت داشته و در قرارگاه دنبال ارائه آمار و ارقام نیستیم.

وی تصریح کرد: تمرکز در این مجموعه، همواره بر محرومیت‌زدایی با استفاده از ظرفیت نیروهای سپاه، مردم و مسؤولان بوده است.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه درباره مزیت طرح‌ها گفت: این طرح‌ها کوچک، زودبازده و در راستای امنیت پایدار بوده و هدف اصلی ما رساندن منفعت به مردم است.

حزنی با بیان اینکه اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان بی‌بضاعت یکی از خدمات است که در همه شهرها اجرا می‌شود، اضافه کرد: بازسازی و تعمیر همه قنات‌های استان سمنان به همت سپاه و مسؤولان از دیگر رویکردهای خدمات‌رسانی به پشتوانه قرارگاه سپاه است که در استان سمنان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی استان سمنان مسأله آب است، ادامه داد: طرح‌های اجرایی سپاه در راستای تأمین امنیت پایدار است.

همه در کنار سپاه هستیم

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همدلی سپاه و مسؤولان برای رفع محرومیت زدایی و خدمت‌رسانی به مردم استان بار دیگر مأیوس کردن دشمنان را به همراه دارد و سبب پویایی مسیر می‌شود.

غلام‌رضا کاتب گفت: امروز باید ثابت کنیم ملت ما یک دشمن واقعی دارد و آن ترامپ است؛ ترامپی که سپاه پاسداران را تروریست قلمداد می‌کند.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم به دنبال یاوه‌گویی آمریکایی‌ها علیه سپاه، انسجام زیادی در کشور شکل گرفت و مجلس‌نشینان با بر تن کردن لباس سپاه حامل پیام یک‌صدایی شدند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز همه برای خدمت‌رسانی به محرومان در سایه تفکرات امام راحل و تأکیدات رهبری که مأموریتی ارزشمند است، در کنار سپاه هستیم.

تأمین جهیزیه زوج‌های بی‌بضاعت

سرهنگ حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با ابراز خرسندی از تأمین جهیزیه زوج‌های بی‌بضاعت در قالب طرح محرومیت‌زدایی بیان کرد: لذتی که در خدمت‌رسانی به مردم وجود دارد، با هیچ چیز قابل قیاس نیست و ما نیز از خوشحالی مردم خوشحال هستیم.

وی ضمن آرزوی خوشبختی برای زوج‌های جوان استان سمنان اظهار کرد: امیدواریم هیچ زوج جوان محرومی در استان نداشته باشیم که به جهت رفتن به خانه بخت برای تأمین جهیزیه دچار مشکل باشد.

به گزارش فارس؛ آیین افتتاح 250 پروژه عمرانی، اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی و اهدای 500 سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت استان سمنان با حضور استاندار سمنان و معاونان او، فرماندهان ارشد سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و اصحاب رسانه و با سخنرانی فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در حسینیه شهدای گمنام سپاه استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/74034/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول