اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعزام روزانه بیش از 100 دستگاه کامیون از همدان به بندر امام

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اعزام روزانه بیش از 100 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی باری از همدان به بندر امام خبر داد.

اعزام روزانه بیش از 100 دستگاه کامیون از همدان به بندر امام

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، جمشید عظیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به دپوی بیش از سه میلیون تن کالای اساسی از جمله ذرت، دان مرغی، جو، سویا، شکر و کنجاله در بندر امام و نیاز مبرم به حمل آنها و توزیع در سطح کشور، فراخوان سازمان راهداری برای اعزام ناوگان‌های فعال هر استان به بندر امام صورت گرفت.

وی با بیان اینکه استان همدان اقدام به اطلاع رسانی و اعزام ناوگان‌های حائز شرایط کرده است افزود: به منظور تشویق رانندگان مشوق‌هایی برای آنان در نظر گرفته شده است که با مراجعه به پایانه بندر و دریافت بارنامه از مبدأ پایانه مذکور می‌توانند از این مزایا استفاده کنند.

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: شرکت‌هایی که در زمینه اعزام ناوگان‌های ملکی و زیرپوشش به بندر امام همکاری نکرده‌اند، شناسایی و برابر مقررات با آنها در کمیسیون تخلفات برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کار در دمای بیش از 60 درجه در بندر امام سخت است افزود: بسیار قدردانیم که بسیاری از شرکت‌های باربری و راهداری و حمل و نقل عمومی با حضور مستمر خود مثمرثمر واقع شدند.

انتهای پیام/89003/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول