اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح مرکز آموزش هتلداری و گردشگری غرب کشور در همدان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: بزرگترین مرکز آموزش هتلداری و گردشگری در غرب کشور در روزهای 19 و 20 تیرماه امسال افتتاح می‌شود.

افتتاح مرکز آموزش هتلداری و گردشگری غرب کشور در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، وهب مختاران ظهر امروز در نشست خبری با موضوع آیین گشایش آموزش هتلداری و گردشگری غرب کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 19 و 20 تیرماه سال جاری بزرگترین مرکز آموزشی هتلداری و گردشگری غرب کشور به عنوان بی‌نظیرترین مرکز هتلداری غرب کشور افتتاح می‌شود.

وی افزود: این مرکز با زیربنای 6 هزار مترمربع در سه طبقه شامل بخش‌های کارگاه آموزشی، مرکز هتلداری و یک مینی‌هتل برای کار عملی افراد آموزش دیده ساخته شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه ساختار این مرکز خوب جانمایی شده است ادامه داد: با ایجاد این مرکز آموزشی در تلاشیم بتوانیم بخش خصوصی را با بهترین تجهیزات کارگاهی فعال کنیم.

وی با بیان اینکه این مرکز آموزشی تعامل خوبی با سازمان میراث فرهنگی دارد گفت: آموزش‌ها در این مرکز علاوه بر کیفی‌سازی باید مورد تایید سازمان میراث فرهنگی استان به دلیل جایگاه صنعت گردشگری باشد.

مختاران خاطرنشان کرد: به همراه برگزاری کارگاه‌ها آداب تشریفات، کارگاه حل مساله، قنادی تخصصی، گردشگری سلامت، قهوه باریستایی، آشپزی ملل، مدیریت بوم‌گردی، اخلاق حرفه‌ای، مدیریت هتلداری و فن بیان در گردشگری با ارائه گواهی معتبر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: تجهیز و ارزش پروژه مرکز آموزش هتلداری و گردشگری غرب کشور 30 میلیارد تومان پیش‌بینی شده و سعی شده کیفیت در این پروژه مورد نظر باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان بیان کرد: در این مرکز سالانه 30 هزار نفرساعت در زمینه گردشگری، 40 هزار نفرساعت در موضوع صنایع دستی و 15 هزار نفرساعت در بخش تغذیه آموزش می‌بینند.

وی تصریح کرد: آموزش‌ها به صورت کاملا کوتاه مدت و براساس نیاز روز به دلیل تفاوت فضای کسب و کار و گردشگری در دنیای امروز انجام می‌شود.

مختاران افزود: در این مرکز 163 حرفه مختلف به صورت تخصصی آموزش داده می‌شود و جامعه هدف آموزش‌ها برای فعالان حوزه گردشگری و بخش‌های دیگر است تا به وسیله این آموزش‌ها بینش‌ها و نگرش‌ها نسبت به گردشگری تغییر کند.

وی با بیان اینکه سعی شده برای آیین گشایش این مرکز از فعالان گردشگری استان‌های غرب کشور در حوزه‌های مرتبط دعوت شود گفت: الزاماً مخاطبان این آموزش‌ها افراد متخصص در صنعت گردشگری نیستند و این مرکز با طیف گسترده افراد مواجه با گردشگران سروکار دارد.

انتهای پیام/89046/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول